کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

اتفاق بد

1391/9/1 3:18
نویسنده : مامان منا
351 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسرم ... تاج سرم ....عزیز دلم ... شرمنده هستم چند روز نتونستم  برات بنویسم _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

کورش جونم جمعه رفتیم بیرون خونه دوست بابا محمد بعد برای ناهار  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ برگشتیم تا بریم خونه مامانی وبابایی وقتی مامانی در باز کرد اول بابا محمد رفت بعد من وشما رفتیم کنار من بودی totalgifs.com kids  kids gif gif snowkid12.gifتا من در ببندم وباهم از پله ها بریم بالا نمیدونم چه جوری شد که از صورت افتادی و با ضرب خیلی زیاد صورت نازت به لبه پله خورد بازم خدارو شکر فرش تو پله ها افتاده بود تا بغلت کردم دیدم صورتت پر خون شده وهمین طور داره از دماغت خون میاد وبابا محمد سریع اومد وشما رو از من گرفت وچنان گریه میکردی ودستت از دور گردن بابا محمد جدانمیکردی و به سختی خون دماغت پاک میکردیم هر چی عمو مسعود صدات میزد مامانی بهت چیزی میگفت انگار نه انگار فقط گریه میکردی

 

 

ولباس بابا محمد خونی میکردی تقریبا نیم ساعت  طول کشید تا گریه وخون دماغت بند بیاد به این سرعت دماغت ورم کرد وبابا محمد به دایی خودش زنگ زدشکلک های شباهنگ وجریان تعریف کرد   اونم گفته بود باید عکس دماغش بگیرد شاید شکسته باشه دیگه ما شما رو بردیم بیمارستان عکس بگیرم وای اونجا چیکار کردی باید از روی صورت می خوابیدی ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤حریفت نمی شدیم من وبابا محمد نگه داشتیمت ولی بازم تکون خوردی وتا گریه میکردی خون از دماغت میومد عکس که گرفتیم نشون دایی بابا محمد دادیم  گفت خدا خیلی بهش رحم کرده نشکسته تیغه دماغش حسابی اسیب دیده و گفت چند روز مواظب باشید دست به دماغش نخوره و قطره برای دماغت داد تا اگه لخته خون داخلش هست بیاد بیرون ولی هنوزهم وقتی گریه میکنی  از دماغت خون میاد بیرون  گلم من ازت معذرت میخوام  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ که این اتفاق برات افتاد شاید  من مقصر بودم  من نمیدونم چیکار باید بکنم تا هیچ اتفاقی برات  پیش نیاد

من وبابا محمد

عاشقتیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

شیما
1 آذر 91 14:34
سلام منا جون انشاالله که زودی خوب میشه نمی دونم چرا این پسر همش یه چیزیش میشه؟


ممنون شیما جون همه بهم میگن خیلی بهش حساس هستی این اتفاقها میفته
سارا (مامان درسا)
1 آذر 91 15:31
مامانی الهی بگردم واسه خودت بیشتر
عیب نداره خدا رو شکر که چیزی نشده عزیزم
انقدر حرص نخور ... صدقه بده ایشالا دیگه از این چیزا پیش نیاد ... خودت رو مقصر ندون عزیز دلم
میدونم سخته ولی خدا رو شکر بازم
بوسسسسس واسه خوشگل خاله


ممنون سارا جون من وکورش هم شما رو می بووووووووووسیمممممممممممممم
مامان ضحا
1 آذر 91 16:21
الهي الهي،خدا رو شكر كه به خير گذشته.
الان بهتره؟
مامان منا بايد بيشتر مراقبش باشي.
همين اتفاق واسه ضحاي من هم افتاده بود(خون دماغ و عكس و...)ولي خدا رو هزار مرتبه شكر كه به خير گذشت.


عزیزم من از خودم جداش نمیکن ولی همه بهم میگن انقدر حساسی هستی این اتفاقها براش میفته بازم خدارو شکر به خیر گذشته
فلوریا مامان دیانا
1 آذر 91 19:58
الهی! حتما خیلی ترسیدین! خدا رحم کرده مامانی هروز براش اسپند دود کن. خدا تمام بلاهارو از بچه ها دور کنه از روی ماهش ببوس عزیزم


خیلی ترسیدم .ممنون گللللللللللللمممممممممممم
شادی
1 آذر 91 22:21
واییییییییی کوروش جان چی شدی؟ گلم مواظب خودت باش عزیزم


خاله من نمیرسم مواظب خودم باشم مامانم باید حواسش به من باشه من دنبال شیطونی هستم
شيما جون
1 آذر 91 23:34
سلام مامان كوروش جان
ممنون كه وب آتيلا جون سر زدي و نظر دادي
بابت اتفاقي كه واسه كوروش جان افتاده خيلي خيلي ناراحت شدم
ايشاال... هر چه زودتر خوب بشه
از روي ماهش ببوس


ممنون گللمممممممممممممممم
آرزو مامان نیکی
2 آذر 91 6:36
آخی چقدر ناراحت شدم خوبه که نشکست دماغش
ایشاله زودی خوب شه


ممنون ارزو جونمممممممم
مامان رضا جونی
2 آذر 91 8:03
سلام عزیزم
باورت می شه وقت خوندن گریه می کردم
چرا این پسر اینقده باید اذیت بشه هنوز از درد کلیه خوب نشده
تو رو به خدا براش خیلی صدقه بنداز


ملیحه جون به خدا براش صدقه میزارم بازم خوبه به خیر گذشته
مامان سویل
2 آذر 91 8:53
سلام خانومی خوب هستین ؟؟؟؟؟
عزیزم ادم وقتی حساس میشه از این اتفاقها بیشتر میافته .ولی در هر صورت باید مواظب بود نه حساس: باشه گلمO


چشم عزیزمممممممممممممم
نازنین (مامان ثنا)
2 آذر 91 9:13
آخــــــــــــــــــــی بمیرم الهی.

منا جون میدونم خیلی سخته دوستم انشالله که زودی خوب بشه.
خداروشکر که بخیر گذشت . حتما حتما براش یه صدقه بزار.
واسه کورش نازم


ممنون عزیزم بهم روحیه دادی
سارا
3 آذر 91 21:44
آخییی خدا رو شکر به خیر گذشت، خیلی مراقب این گل پسر نازنین باش.
ایشالا همیشه سلامت باشی کوروش جون.


ممنون سارا جون از دعای شما
مامان آی سل
3 آذر 91 23:24
اخی فدای تو گل پسر که افتادی خدا رو شکر که اتفاقی برات نیفتاده.مامانی حرص نخور از این اتفاقا زیاد می افته.


ممنون گلم از دلداری دادنت
سعیده مامان آرتین
4 آذر 91 13:54
ای جونم دختر قشنگم خدا بد نده عسل خاله. انشالله تا الان خوب شده باشی.


ممنون خاله
سعیده مامان آرتین
4 آذر 91 13:55
آخ آخ چرا گفتم دختر منو ببخش خاله جونم. پسر گلم


اشکالی نداره خاله جونم
مامانی درسا
6 آذر 91 2:22
الهی من فدات ...... پسری آخه چرا افتادی عزیزم ........ انشاالله به زودی خوبی میشی ...... منا جون والا دیگه ما داریم از حونمون مایه میزاریم بازم واسشون این اتفاقا میافته انشاالله که جیزی نیست به خیر گذشته روی ماهشو ببوس ..... نذار گریه کنه که فشار به دماغش بیاد ...... بفرما خصوصی


ممنون عزیزم از دل داری دادنت خیلی نیاز داشتم
عمه جونی
7 آذر 91 0:59
سلام عزیزم عزاداریاتون قبول
کیان تو مسابقه کودکان محرم شرکت کرده با کد 64 خوشحال میشیم بهش رأی بدین
اینم لینکشه
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php
منتظرتونم


چشم عزیزم حتما
رها مامان راستین
8 آذر 91 13:26
عزیزم بیشتر مراقب این عسل باشین خدا نگه دار همه نی نی ها باشه


چشم گلممممممم