کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

شام غریبان

1391/9/8 12:57
نویسنده : مامان منا
847 بازدید
اشتراک گذاری

عکس متحرک محرم

سلام عزیزم ...کورش جونم .... دیروز  شام غریبان بود و هیئت بابایی از دیشب مراسمشون شروع شده به مدت ١٠ شب ودیشب هم شام غریبان داشتن وقرار بود مثل هر سال بابا محمد شمر بشه و شما برای اولین بار از نزدیک اون تو لباس شمر ببینی عموها وبابا محمد از صبح هیئت بودن وکارهای شب انجام میدادن من وشما هم شب برای شام غریبان رفتیم چون تو خیابون بود وهوا سرد بود فقط یک ساعت رفتیم واومدیم وقتی بابا محمد تو لباس شمر دیدی نشناختی ومیخواستی بیای بغل من وشروع به گریه کردن کردی ولی بعد که شناختی میخواستی بری پیشش وبا هم خیمه هارو اتیش بزنید  چند عکس از شام غریبان میزارم برات تو

 ادامه  مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سارا
8 آذر 91 8:11
کوروش جون سلام خاله واقعاً تواین تصویر شبیه عربا شدی تروخدا به بابا محمد بگو سال دیگه شمر نشه بهش خشن بودن نمیاد


خاله سارا بازم خوبه تو این عکس شکل عربها شدم وقتی تو دل مامانم بودم همه میگفتن کاملا بچه عرب به دنیا میاری خودت که بقیه ماجرا میدونی ...برای بابا محمد هم منم با شما هم عقیده هستم برای همینم تا دیدمش گریه کردم
رها مامان راستین
8 آذر 91 13:24
عزیزم قبول باشه خیلی بامزه شدی


ممنون خاله
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 آذر 91 13:41
عزاداریهاتون قبول. فکر کنم تو عکس اول خیلی تعجب کردی نه؟


خاله به زور ازم عکس گرفتن من به سرم خیلی حساسم
♥ مامان آینده ♥
9 آذر 91 17:55
سلام عزیزم خوبین؟!

انشالله امام حسین همیشه محافظ و نگهدارتون باشه...

التماس دعا.......


ممنون گلم به همچنین
آرزو مامان نیکی
15 آذر 91 6:52
راستی چقدر خوشحالم که حال دماغت زود خوب شد
عزاداریتون قبول باشه التماس دعا


ممنون عزیزم