کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

محبت کورش جونم

1391/9/13 18:37
نویسنده : مامان منا
353 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت داریم نه به اندازه ی بارون چون یه روز بند میاد...

دوستت داریم نه به اندازه ی برف چون یه روز اب می شه...

دوستت داریم نه به اندازه ی گل چون یه روز پزمرده می  شه...

دوستت داریم به اندازه یه دنیا چون هیچ وقت تموم نمی شه . 

کورش جونم به چه زبونی بگم عاشقتم میمیرم برات تو همه نفسهای من وبابا محمد هستی با دیدن توانرزی میگیرم من خیلی عاشقتم. هیچ زمانی احساس نمی کردم که انقدر پدر ومادر عاشق فرزندشون باشن که بچه هاشون همه دنیای پدر ومادر بشن ان موقع که دست گردنم میکنی ومن فشار میدی دیگه هیچی از دنیا نمی خواهم فقط فقط میخواهم زمان ثابت بمونه تا این احساس زیبا رو با تک تک سلولهام احساس کنم فقط امیدوارم هر کسی که فرزند دارد خدا بهش ببخشه واونایی که ندارن هر چه زودتر خدای مهربون بهشون یک نی نی ناز بده

کورش جونم حالا از احساس شما بگم دیگه کاملا احساست نشون میدی وقتی لباس تنت میکنم یا وقتی پاهات میشورم بعدش دستت گردنم میکنی وصورتم پر از بوس میکنی وای چقدر احساس زیبایی هستش به نظرم میخواهی از من تشکر کنی ممنونم گلم ولی من مادر شدم تا بدون هیچ توقع ای در خدمت شما عزیز دلم باشم ولی خیلی دوست دارم اون لحظه زیبا رو فقط قربون صدقه ات میرم امیدوارم پدر شدنت ببینم وبهم بگی چه احساسی داری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیما
13 آذر 91 22:57
سلام منا جون خدابهتون ببخشه گل پسرتو انشاالله دامادیشم ببینین وما هم بیایم عروسی.


ممنون شیما جون ایشالله به زودی خبر مامان شدن شما رو بشنوم
نوشين مامان آريا
18 آذر 91 9:08
كوچولوي مهربون هزار تا بوس


خاله منم همین طور