کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

هنرهای کورش

1391/10/1 3:11
نویسنده : مامان منا
526 بازدید
اشتراک گذاری

گروه گل یاسگروه گل یاسگروه گل یاس

سلام پسر گلم ...عشق زندگیم...  چه خبر....  خدارو شکر خبر خاصی نیست اول تولد 21 ماهگیت بهت تبریک میگم واز خدای مهربون سپاس گزارم  که یکی از زیباترین فرشته هاش زمینی کرد و به من وبابا محمد داد تا از لحظه لحظه هاش استفاده کنی 21 ماه هستش که با خندهات خندیدیم وبا گریه هات گریه کردیم 

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

الان از احوالاتت بگم فعلا که داری داروهات میخوری وحسابی تابستونی کردی با یک لباس یا رکابی زیر دکمه دار تو خونه می چرخی وحال میکنی تا یه بار عرق نکنی

شکلکهای جالب آروین

هر موقع میخوام عکست بگیرم یه کاری باید بکنی موشی بشی زبون در بیاری یا لبت یه کاری بهش بکنی

شکلکهای جالب آروین

شب یلدا خونه مامان لیدا وبابایی بودیم دایی مرتضی و خاله نفیسه ودخمل نازشون هم اونجا بودن حسابی بازی کردی دایی مرتضی هم برات تنگ خریده بود که حسابی با اون بازی کردی

 شکلکهای جالب آروین

دیگه کم کم داری جای پیکاسو میگیری از نقاشی خوشت میاد و برای خودت دفتر ومداد رنگی داری و فقط با دست چپت هم نقاشی میکشی هر چی مداد دست راستت میدم دوباره دست چپت میگیری و گربه میکشی ماهی میکشی وتوپ هم میکشی راستی 2 تا خط میکشی و میگی بابا بابا

شکلکهای جالب آروین

هر موقع مهمونی میریم موقع خدا حافظی دست میدی بوس میفرسی وبای بای هم میکنی

 شکلکهای جالب آروین

بازی با حیوانات هم دوست داری کنار هم می چینی بهشون اب میدی و همه حیوانات . میوه هارو میشناسی هر حیوانی که بگم بهم میدی و با اقا خرگوش  و اقا موش برات شعر خوند م حالا چند روز هستش که موش وخرگوش بر میداری واون کارهایی که من میکردم انجام میدی و اهنگش هم میزنی

شکلکهای جالب آروین

از لوگو بازی هم خوشت میاد برای خودت مدلهای مختلف می چینی این یکی از نمونه های کارهای شما 

شکلکهای جالب آروین

روشن وخاموش کردن تلویزیون هم یاد گرفتی شبکه هم برای خودت عوض میکنی تا بابا محمد  میخواد بخواب شما سریع تلوزیون خاموش میکنی کاری نداری که مامانم داره می بینه یا نه ؟شکلکهای جالب آروین

وقتی میخوایم بریم بیرون هر وسیله دستت باشه میزاری سر جاش بعدن میای بیرون

شکلکهای جالب آروین 

کورش جونم عاشق جارو برقی هستی وقتی جارو میارم اول شما باید جارو کنی بعدد اگه اجازه دادی من جارو کنم  

 

مثل همیشه

من وبابا محمد عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله سارا
3 دی 91 7:54
سللللللللللللللللللللللللللللللللام به کوروش خان ومامانش به به چه هنرایی دست ننت درد نکنه با این پسر تربیت کردنش چه گلی چه سمبلی بابا کی میریم خونه الهام


به زودی زود
مامان رضا جونی
3 دی 91 11:25



منم همین طور
شقایق(مامان محمد ارشان)
3 دی 91 11:48
ای جون دلم تپولوی باسلیقه من
از جارو کردن و جابجا کردن وسایلات معومه پسر با سلیقه ای هستی گل من
آآآآآآآآآافریییییییییییییییین


ممنون خاله شقایق حسابی من تشویق کردی
مامان کوروش و ملینا
3 دی 91 12:30
سلام مامان کوروش جون هزار ماشالا چه پسر نازی داری خدا براتون حفظش کنه به وبلاگ کوروش منم سر بزنید خوشحال میشم


ممنون عزیزم که به ما سر میزنی چشم گلم
خاله مهتا
3 دی 91 13:47
کورش جونم نمی دونی وقتی از این رکابی ها رو می پوشی من میمیرم؟؟؟؟؟
اخه وقتی مامانت باشه نمیذاره دست بهت بزنممدام میگه پسرم رو چی کارش داری؟؟؟
ولی وقتی نیست کلی باهات حال میکنم
من که در همه ی شرایط عاشقتم!!!!!!!!!!!!!!!!


مهتا دیگه دست به من نزنی مامانم همه چیز فهمید وای وای
zohre,mamane kiyan
3 دی 91 20:30
korosh jan mobarake khale jonam



ممنون خاله
نوشين مامان آريا
4 دی 91 9:44
عزيز دلم اون زبون قشنگتو بكن تو موشي مي خوره ها. چقدر قشنگ نقاشي مي كشي . لوگوها رو هم خيلي خوب درست كردي آفرين كمك مامان هم هستي منا جون پسرت همه چي تمومه


غیر از اینم نیست پسمل خیلی خوب
مامان دیانا
5 دی 91 7:38
سلام قند عسلم، خوبی کورش جووووووووون؟؟ خاله ایشاله همیشه لبات خندون باشه خاله عکس منو دیانا رو هم می کشی؟؟


چشم خاله سرم خیلی شلوغ ولی سعی خودم میکنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
5 دی 91 8:05
21 ماهگیت مبارک. پیکاسو کوچولو. انشالله همیشه سلامت باشی.
خصوصی داری عزیزم.


ممنون عزیزم منتظرتم
مامان رضا جونی
5 دی 91 15:13
سلام عزیزم
فدات بشم چرا سرت درد بکنه اخه
بوسسسسسسسسسسسسسس
حالا سرت چطوره
انقده که به خودت فشار می یاری باید سرت هم اوضاعش بریزه به هم
دوستون دارم


خدانکن عزیزم تا الانم سر درد دارم حالم زیاد جور نیست
عمه جونی
10 دی 91 10:15
قربونت برم با اون نقاشی کشیدنت عزیزکم


خدا نکن عزیزم
مامان اتیلا جون
16 دی 91 6:04
تو خیلی ماهییییییییییییییییییی عسیسم



ممنون عزیزم لطف دارید