کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

خرابکاری کورش

1391/10/6 17:59
نویسنده : مامان منا
401 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام کورش شیطون مامان چه حال واحوال ؟ چه خبر؟ امروز که از خواب بیدار شدیشکلکهای جالب و متنوع آروین کمی با هم بازی کردیم بعد من رفتم تو اشپز خونه مشغول غذا درست کردن بودم وگاهی هم نگاه بهت میکردم .می دیدم پشتت به من و مثلا با اسباب بازیهات داری بازی میکنی 6.gifنگو خیال باطل هستش وداری یه خر ابکاری میکنی وبعد اومدی تو اشپزخونه واونجا یه سری زدی ودوباره رفتی توی حال وقتی کار من تموم شد اومدم گوشیم از روی میز بردارم تا زنگ به بابا محمد بزنم دیدم گوشیم نیست  دنبالش گشتم دیدم قاطی اسباب بازیهای شما هستش حالا بگو چه شکلی همه از هم جدا کردی درش یه طرف خود گوشی یه طرف باطریش هم زیادی بود چون باطری اونجا نبود اون موقع که به ظاهر مثل بچه مثبت ها داشتی بازی میکردی مشغول خرابکاری گوش من بودی  هر چی دنیال باطری گشتم پیدا نکردم ازت  می پرسیدم کورش باطری گوشی من کجا هستش من می بردی پیش سطل اشغال  وهی میگفتی اه اه  laugh22.gif4و 5 بار پرسیدم وهر دفعه همین کار کردی ولی فکر میکردم من سر کار م گذاشتی  اخه من تو اشپز خونه بودم همه خونه گشتم حتی همه استخر توپت زیرورو کردم تا بابا محمد اومد وبراش گفتم اونم گفت شاید راست میگه ولی من میگفتم امکان نداره من اونجا بودم اصلا متوجه نشدم خلاصه با امکان یک در صد سطل اشغال دیدیم ودیدیم شما درست میگفتی باطری گوشی تو سطل انداختی ووقتی هم دیدی در اوردیم میگفتی اه اه اه من نمیدونم تو چه طوری این انداخته بودی تو سطل  اینم شیطنت امروز شما 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله سارا
7 دی 91 8:08
سلام مناجون خوب حتمااینجوری صلاح دونسته پسرمون اگه توش باشه ممکن بوده به بقیه جاهاشم آسیب برسونه سخت نگیر تواینجور وقتا از مدیریت چپ وراست کردن استفاده کن عزیزم


خاله سارا به نظرم بدون باطری هم میشه استفاده کرد
مامان آرینا موفرفری
7 دی 91 9:22
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O



ممنون عزیزممممممممممممممممممممممم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 دی 91 10:22
ای شیطون. من نمیدونم چرا این بچه ها با اسباب بازیهای خودشون بازی نمی کنن


اسباب بازی مال مامان وسایل منزل مال این فسقلی ها هستش
مامان کوثری
7 دی 91 16:01
بدو بازم مسابقه http://ninimod.niniweblog.com/ اگر میخوای تقویم باعکس کوچولوت داشته باشی هم بیا این وبلاگم http://niniparti.niniweblog.com/
zohre,mamane kiyan
8 دی 91 0:53
يلدا يك شب بيشتر نيست،ولي باهم بودن ها يك عمر،عمرتان طولاني،جمعتان جمع،آرزوهايتان برآورده،دلتان لبريز از شادي يك عمر...
يلداتون قشنگ کورش خاله زهره
ای شیطونک جیگر


ممنون عزیزم به همچنین
نوشين مامان آريا
9 دی 91 10:45
سلام منا جون اول اين كورش نازو ببوس بعد اينكه اينا خرابكاري نيست.بلكه كنجكاويه كه دارن به دانسته هاشون اين كوچولوهاي ناز اضافه مي كنن


نوشین جون الان کورش باورش میشه که باید این کارهارو ادامه بده
مامان رضا جونی
9 دی 91 15:23
ای پسر شیطونه خاله
به همین کارات ادامه بده و مامانی رو همین جوری کلی بگذار سره کار


خاله ملیحه ممنون اگه شما کاری دیگه بلدی یواشکی بگو انجام بدم بوووسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان رضا جونی
9 دی 91 15:24
وای منا رفتم توی مدله لباسه پسرونه یک هو عکس کوروش رو دیدم ای حال کردم و ای کلی ذوق زده شدم
مامان کوثری
9 دی 91 16:31
سلام عزیزم احتمال زیاد قرعه کشی میکنم ولی لطف کنید به بقیه دوستاتون خبر بدین که تو مسابقه شرکت کنن
شادی
10 دی 91 1:25
ایییییییییییییییی شیطون بلا کوروش جونم. رادینم همین طوره. اون که کلا باطری موبایلو نابود کرد منا جون


دیگه یه جوری باید زورشون نشون بدن
مامانی طهورا
10 دی 91 10:30



ممنون خاله منم همین طور
مامان آریا
12 دی 91 14:23
لطفا عکسای جدید کوروش جون


چشم عزیزم
سوسن(مامان پرنسس باران)
12 دی 91 15:33
ای من بفدای شیطنتات بشم خاله جون...

شیطنت از چشمات میباره...عاشقتم.


خاله خجالتم نده