کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

تولد

1391/11/8 2:58
نویسنده : مامان منا
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق زندگیم 

 

کورش جونم هر چی از دوست داشتنم نسبت بهت بگم کم گفتم لحظه به لحظه دوست داشتنم نسبت به تو زیاد میشه نمیتونم بدون تو یک ثانیه سر کنم همیشه باید پیش خودم باشی در هر شرایطی واحساس میکنم این وابستگی از طرف تو هم هستش تو هم تا من نبینی صدام میزنی ودنبالم میگردی وقتی من میبینی حسابی خوشحال میشی . 

حالا برات از تولد بگم پنچ شنبه تولد مامانی و دایی مرتضی بود ما برای مامانی چهارشنبه تولد گرفتیم وخودشم اصلا خبر نداشت  فقط ٢ تا عموها وبابایی خبر داشتن که زودی بیان خونه من کیک درست کردم وشام  ودسر  هم درست کردم خونه مون با  بادکنک   وسایل تولد تزیین کردیم همه یواشکی اومدن خونه ما وبابا محمد رفت صدای مامانی زد وبهش گفته بود ما مهمون داریم ومیخوان مامانی ببینن اونم اومد دیگه هیچی اهنگ تولد اماده کرده بودم که تا مامانی در باز کرد بزارم وبرف شادی هم دست عمو مسعود بود و وقتی مامانی اومد حسابی دست وجیغ وهورا به هوا رفت حسابی مامانی سور پرایز شد وخوشحال شد چون اصلا فکر نمیکرد که براش تولد گرفته باشیم دیگه عموها وشما کمی رقصیدید البته به خاطر شما چون تا اهنگ جایی باشه کسی حق نداره بشین  اول شام خوردیم وبعد نزدیک ١ بود که کیک اوردیم مامانی شمع فوت کرد شما  هم کمکش کردی بعد مامانی کادو ها رو باز کرد دیگه نزدیک ٢ تولد تموم شد ورفتن خونشون وپنچ شنبه هم تولد دایی مرتضی بود وبه جای دایی مرتضی کادو برای دخملشون گرفتیم که یادم رفت عکسش بگیریم یک لباس صورتی سر همی خیلی ناز  و یک اسباب بازی من که از ٢ تا خیلی خوشم اومد خاله نفیسه ودایی مرتضی هم همین طور شما تولد دایی مرتضی هم کمک کردی در فوت کردن شمع ها دیگه اونجا نمیزاشتی شمع کسی روشن کن تا روشن میشد خاموش میکردی با خواهش دیگه صبر کردی وبا دایی مرتضی خاموش کردی  دیگه من مشغول بودم ویاد وبلاگ شما نبودم که چند تا عکس با حال بگیرم وبرای همین چند تا عکس بیشتر نمیتونم بزارم

کورش جونم از اولین نفس حضرت ادم تا اخرین نفس ادمی که روی زمین هستش من وبابا محمد دوست داریم 

 

  

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

 از راست عمو مسعود وعمو مصطفی وشما وبابا محمد

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 عمو مسعود وشما 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

 

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

دایی مرتضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رضا جونی
8 بهمن 91 7:32
مادر شوهر تولدت مبارککککککک
مامان منا وای وای وای
خجالت نمی کشی یادت رفته بود از وب کوروشم
دیگه تکرار مکرار نشه هااااا


چشم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان نيما
8 بهمن 91 13:13
ماشااله مردي شدي ها خيلي وقت بود نديده بودمت قربونت برم عزيزم


ممنون خاله خدا نکنه
سارا
8 بهمن 91 13:17
ای شیطون بلا که نمیزاری کسی شمع تولدشو تنها فوت کنه ! خیلی نازی ماشالا


خاله من باید کمک کنم وگر نه تنهایی نمیتونن فوت کنن
شقایق(مامان محمد ارشان)
8 بهمن 91 14:07
همه تولدا مباااااااااااااااااااارک


ممنون شقایق جون
مامان رضا جونی
8 بهمن 91 16:23
منا خانم، تو کاری نداری،زندگی نداری،مشکل نداری،خواب و خوراک نداری24ساعته توقلب منی


ملیحه جون تو بیشتر تو قلب من هستی من عاشقتمممممممممممم
مامان ضحا
9 بهمن 91 16:18
عيدتون مبارك.شاد باشيد


ممنون عزیزم به همچنین
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 بهمن 91 8:45
تولدها مبارک. همیشه به شادی باشین


ممنون سعیده جون
عمه جونی
17 بهمن 91 13:20
تولدت مبارک عزیزم
امیدوارم همیشه خنده رو لبای قشنگت باشه


مرسی خاله
عمه جونی
17 بهمن 91 13:21
امیدوارم همیشه تو جشن و شادی ها شرکت کنی کوروش جونم


ممنون خاله همین طور شما وکیان جون
مامان کورش جون
24 بهمن 91 9:35
سلام به هم اسم پسل من چقدر ماشالا ماشالا بزرگ شدی عزیزم تولد گذشته ات مبارک ببخشید که خیلی دیر میگم آخه تازه دیدم دوووووووووووست دارم به وبلاگ پسل منم سر بزن خاله جون بووووووووووس


ممنون عزیزم حتما