کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

دکتر رفتن

1392/2/15 19:37
نویسنده : مامان منا
326 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

کورش جونم .... هستی من وبابا محمد.... شاهزاده ام .... فرشته زندگیم ..... 

شاهزاده ام  پنچ شنبه جواب ازمایشهات بردیم نشون دکتر دادیم  اقای دکتر  اول معاینه کرد و بعد جواب ازمایش دید وگفت دوباره  کلسیم  دفع میکنی و برات سونو نوشت وگفت سریع انجام بدید تا ببینم  بعد جواب براش بردیم وگفت کلیه چپ رسوب داره  کامل نمک برات قطع کرد وگفت تا اونجایی که میشه مایعات بهت بدم وقتی بازی هم میکنی عرق میکنی بهت سریع یک لیوان مایعات بدم  یک قرص هم داده که بعد از غذا با یک لیوان مایعات باید بخوری تا ادار زیاد بشه ورسوب از بین بره وبرای 2 ماه دیگه دوباره ازمایش وسونو نو شته کورش جونم امیدوارم 2 ماه دیگه کامل مشکلت حل شده باشه

نفسم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 0:31
اخییییییی عزیزممم
ولی ایشالا زود زود با خوردن مایعات خوب میشهههه


ممنون مرجان جون
مامان رضا جونی
16 اردیبهشت 92 14:09
سلام عزیزم
الهی فدای اون مریضیت بشم که هنوز یک نفس راحت نکشیدی


خدا نکن ملیحه جون
فائزه مامان مهدیار
17 اردیبهشت 92 1:24
الهی فدای کوروش کبیر انشالله که آزمایش بعدی مشکلی نخواهد داشت
خاله جون من دعا میکنم این مشکل کوچولو حل شه بوس بوس واسه پسری و مامانی


ممنون فائزه جون من وکورش هم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
17 اردیبهشت 92 17:52
الهی قربونت برم... خاله قرصتو بخور ک ایشالا این دفعه هیچ هیــــــــــــــــــــــــــــــــچ مشکلی نباشه...


ممنون شقایق جون ایشالله
مامان ضحا
18 اردیبهشت 92 8:26
منا جون انشاالله كه حال كورش خان هميشه خوب باشه و هرچه زودتر حالش رو به بهبودي پيش بره.




ممنون عزیزم از دعای شما


مامان ملینا و کوروش
19 اردیبهشت 92 11:16
عزیزم قربون اون ژست خوشگلت برم الهی لای مبلا چکار میکنی؟



جا نیست به اجبار میره اونجا میشینم
نوشين مامان آريا
21 اردیبهشت 92 12:11
عزيزم نگران نباش ايشااله زود زود خوب ميشي


ممنون نوششین جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اردیبهشت 92 14:38
خاله جونم الهی هر روز بهتر از دیروز باشی عشقم


ممنون عزیز م از دعای شما
ღبارانღ
31 اردیبهشت 92 10:16
قربونت برممممممممممممممم...وای منا این عکسش چه خوشگله..اون لپهای تا شده اش را هزارتا بوس محکم از طرف من بکن...قربونت برمممممممممممممم...لبهاش را نگاه ماهی کوچولو خودممممممممم...ماشالله...


خدا نکن باران جون چشم حتمااااااااااااااا
ღبارانღ
31 اردیبهشت 92 10:18
من فکر کردم کوروشم دیگه خوب خوب شده..دلم نمیامد ازت سوال کنم که یه وقت ناراحت نشی..ولی منا باور کن با اینکه کم میام وبت ولی همیشه همیشه وقتی مریضها را دعا میکنم کوروش جونم جلوی چشمام میاد...یعنی هیچوقت از توی دعاهام پاک نمی شه... ان شالله به زودی زود خدا دعای ما را بشنوه و کوروش جونم خوب بشه.


ممنون باران جونم از دعای شما
ღبارانღ
31 اردیبهشت 92 10:19
از دیدن این عکسش که سیر نمی شم...صبحم را روشن کردی...ماشالله..خدا حفظت کنه...


ممنون باران جون
خاله مهتا
6 خرداد 92 13:52
قربون ژستت برم من جیگر منهمیشه و همه جا بهترینی عسل طلا


مسی مسی مت