کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

شاهکار کورش خان

1392/2/17 19:40
نویسنده : مامان منا
294 بازدید
اشتراک گذاری

Click here to enlarge

سلام به پرنس کوچولو مامان و بابا

پسر گل مامان چطور ؟اگه احوال الان خودت بخواهی بدونی خد ارو شکر خوب خوب هستی .....

کورش جونم حسابی شیطونی میکنی هر روز یک شیطنت جدید انجام میدی  مثلا  شاهکار امروزت که  انجام دادی بعد از اینکه ناهار خوردی رفتی مشغول نقاشی شدی همیشه با مداد رنگی نقاشی میکردی ولی امروز با  مازیک نقاشی میکردی من تو اشپز خونه بودم داشتم قرص اب میکردم که برات بیارم تا اومدم پیشت دیدم وای شما مشغول رنگ امیزی مبل هستی فکر کنم زیاد  رنگ مبل ها   دوست نداشتی و با رنگ صورتی گلهای مبل رنگ میکردی و حسابی هم حال میکردی ونگاه بهش میکردی میخندی من تو دلم قربون صدقه ات میرفتم با این کارت ولی هیچی بهت نگفتم بابا محمد که دید حسابی دعوات کرد وهمه مازیک ها بر داشت وشما هم گریه کردی وبا بابا محمد قهر کردی دیگه من واسطه شدم وشما ها با هم اشتی کردید اینم هنر امروز گل پسرم الهی فداش بشم

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عمه جونی
18 اردیبهشت 92 19:33
قربونت برم عزیزم
سلامت و شاد باشی الهی


ممنون عزیزم
zohre,mamane kiyan
20 اردیبهشت 92 19:19
سلام کوروش خاله زهره
عزیزم آخه چرا خونه مامی روخط خطی میکنی mr خلاق
میبوسمت هنرمند کوچک


ممنون زهره جون کمی نصیحتش کنید شاید تحت تاثیر قرار کرفت
نوشين مامان آريا
21 اردیبهشت 92 12:13
عزيزم . تا از بچه ها غافل ميشيم دسته گل به آب ميدن


همش باید جلو چشممون باشن
فائزه مامان مهدیار
21 اردیبهشت 92 14:39
مرسی پسر هنرمند
مناجون بعداین واسه خرید اسباب خانه باید از پسری نظر بگیری و گرنه به دلخواه خودش اینطوری رنگ وطرحش رو عوض میکنه



منم باهات هم عقیده هستم
مامان رضا جونی
22 اردیبهشت 92 9:35


اینا رو که می بینی بابا جون هستن

زیاد تحویل نگیر کوروش جون شما همون کار خودت رو بکن

موفق باشی پسر خوشگل




ملیحه جون نصیحت بکن همین جور هم حریف نیستیم
مرجان مامان آران
23 اردیبهشت 92 1:59
اي خدااااااااااااااا قربونت با اين شيطنتاتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


مرجان جون خدا نکن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اردیبهشت 92 14:35
پسر گلم نقاشی رو مبل. وای وای وای. خاله جونم فقط باید رو دفترت نقاشی بکشی عزیزم.


چشم خاله میدونم اشتباه کردم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
23 اردیبهشت 92 15:25
آخیییییییییییییییییییییی
میدونم کار زشتی کرده ولی دعواش نکنی این شیرین عسلو...
خاله دیگه از این کارا نکن قربونت برم


خاله چیکار کنم به نظرم با رنگ صورتی کار میکردن قشنگتر بود
عمه جونی
26 اردیبهشت 92 16:04
آرزويم برايت در شب آرزو هااين است كه به هرچيز كه مي خواهي فراتر از آنچه ميپنداشي دست يابي.
التماس دعا


ممنون عزیزم
آتيلا جون و مامان شيما
27 اردیبهشت 92 22:54
وااااي خداي من...
آي پيسمل شيطون...
العي بگردم كه چقدر نازي تو خاله جوني...
ماماني از لپهاي خوشملش واسه من بووووووووووووس


ممنون شیما جون لطف داری
ღبارانღ
31 اردیبهشت 92 10:14
وای خاله مبلها را...


باید دعوا کنی تش.یق میکنی وای وای
ღبارانღ
31 اردیبهشت 92 10:14
منا جونی دیگه کاری به گوشی موبایلت نداره؟اضافه هاش را بندازه دور


نه فعلا چیز اضافه روی گوشیم نیست
خاله مهتا
6 خرداد 92 13:50
کورش جونم!!!میشه بیای خونه ی ما رو هم دیزاین بکنی؟؟؟؟اخه خیلی قشنگ شده مبلتون!!!!!!!!!!!!!


فعلا تا 6 ماه دیگه وقت ندارم