کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

مرد کوچولو

1392/3/2 17:50
نویسنده : مامان منا
413 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فندوق منا .....سلام هلو منا...سلام فرشته منا ... سلام هستی وجون منا .....

کورش جونم عشقم خوبی ؟ خدارو شکر منم از خوب بودن تو خوبم

شاهزاده ام امشب شب تولد حضرت علی هستش  شب مرد وپدر هستش یعنی شب شما هستش مرد کوچولو من مرد بودن به سن وسال نیست مرد بودن به معرفت ومنش و.... هستش که تو همه رو با هم داری فدات بشم مرد کوچولوی دوست داشتنی من  من بدون تو هیچ هستم عزیزم به مناسب روز مرد من وبابا محمد یک کادو کوچولو(اسکوتر) برای شیر مردمون خریدم امیدواریم وقتی بزرگ شدی واولین کادو که به مناسبت روز مرد گرفتی ببینی خوشحال بشی به امید اون روز

من وبابا محمد عاشقتیم 

 

 

       اینم عکس کادو شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رضوان مامان رادین
3 خرداد 92 19:16
خوش به حال کوروش جون که از حالایی روز مرد کادو میگیرهمبارکت باشه عزیز خاله


ممنون رضوان جون
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 2:46
مبارك باشه عزيزممممممممممممممممم
روز پدر هم مبارك


ممنون مرجان جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 خرداد 92 8:25
بزرگ مرد کوچک روزت مبارک.


ممنون عزیزم
نوشين مامان آريا
4 خرداد 92 9:32
روز همه پدرهاي مهربون مبارك
روز شما هم مبارك بزرگ مرد كوچك دست مامان جون و باباجون بخاطر هديه قشنگشون درد نكنه


ممنون نوشین جون
فائزه مامان مهدیار
4 خرداد 92 15:50
کورش کبیر مرد شدی ماشالله روزت مبارک
کادوت هم مبارک
منا جونم خدا مردای زندگیت رو حفظ کنه


ممنون فائزه جون همین طور شما
خاله مهتا
6 خرداد 92 13:48
روزت مبارک عشق منننننننننننننننننننننننننننانشاالله روز پدر رو بهت تبریک بگم مرد کوچولوی من


ممنون مهتا جون
مامان ضـــحــــــــــــــا
7 خرداد 92 8:31
وااااي چه كادوي قشنگي.دست ماماني و بابايي درد نكنه.


مرسی خاله
سارا
18 خرداد 92 13:20
مرد كوچك چه كادوي قشنگي گرفتي مبارك باشه


ممنون سارا جون