کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

مهمونی

1392/2/28 18:37
نویسنده : مامان منا
420 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام به عشقم .... به زیباترین هستی....

کورش جونم خوش میگذره ؟خدارو شکر .... نفسم ٥ شنبه دایی مرتضی وخاله نفسه برای اتریسا جشن گرفته بودن وشما هم مثل همیشه فوق العاده شده بودی قبل از مراسم ٣ تایی رفتیم اتلیه تا عکس بگیریم وچند تا عکس تکی هم شما گرفتی دیگه وارد شدی هر کاری میگفتیم انجام می دادی خانوم خوشش اومده بود گفت کورش تو خودت یک عکاس ماهر شدی   بعد رفتیم سالن وتو سالن فقط می رقصیدی کاری اصلا به مامان نداشتی بعد  رفتیم برای شام پدیده جوان موسیقی زنده داشت اونجا هم دوباره شروع کردی به رقصیدن اصلا احساس خستگی نداشتی اهنگ تولد برای اتریسا خوند حالا شروع کردی که کیک بیارید اتریسا فوت کن   بعد رفتیم خونه دایی مرتضی که هر کسی میخواد نا نای کن دیدیم باز تو اولین نفر بلند شدی وشروع کردی به رقصیدن وهمه خوششون اومده بود وبرات دست میزدن تا شما میرقضیدی هیچ کس بلند نمی شد همه رقصی هم کردی معمولی بندری وکردی دیگه خسته شدی ساعت ٣ خوابت برد وما هم اومدیم خونه

اینم تیپ گل پسرم که داره میره  مهمونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 اردیبهشت 92 8:16
قربون اون تیپت بره خاله. خوش تیپ من


ممنون سعیده جون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
29 اردیبهشت 92 11:05
وای خوش تیپ خاله
حسابی مجلسو چرخوندیااااااااااااااااا
قربون خوش تیپیت


ممنون شقایق جون خدا نکن
نوشين مامان آريا
29 اردیبهشت 92 11:44
قربون پسر خوش تيپ برم

ممنون نوشین جون
مرجان مامان آران
29 اردیبهشت 92 19:03
واي خدااااااا عزيز دلم تيپشووووووو
قربونت برم خوش باشيد هميشه


ممنون مرجان جون همین طور شما
ღبارانღ
31 اردیبهشت 92 10:12
سلام...وای خداااااااااااااااااااااا..منا من مردیدم... ماشالله هزار ماشالله...خوش تیپممممممممممم.... منا این کلاه را از کجا براش خریدی...وااااااااااااااااااااااااااای..نخوردندش...براش اسفند دود کن..ماشالله


ممنون باران جون چند تا هوادار مثل شما داشته باشه دیگه حریفش نمیشیم
ღبارانღ
31 اردیبهشت 92 10:13
ان شالله همیشه به خوبی وخوشی رقص...قربونت برم با این اخلاق و چشمای خوشگلت..پهلوون خاله ماشالله..الهی خاله جونم همیشه سالم باشی...


قربونت برم ممنون عزیزم
مامان رضا جونی
31 اردیبهشت 92 11:31
الهی فدات بشم انقده خوش تیپی خاله
گفته بودم به خودم رفتی مامانت قبول نمی کنه


ملیحه جون پس من چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مهتا
1 خرداد 92 10:22
الهی فدای خودت و تیپت و قدت و خلاصه همه چیت بشم !!!!!!!!توی مجلس تک بودی !!!معلومه چون همه جا تکییییییییییی جیگرم


مسی خاله مت
رضوان مامان رادین
1 خرداد 92 17:04
ماشا... به پسر خوشتیپمون...هزار ماشا...


ممنون رضوان جون
zohre,mamane kiyan
5 خرداد 92 15:52
روز پدر مبارک
امید که سایه همه پدر های خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه




ممنون عزیزم امین
zohre,mamane kiyan
5 خرداد 92 15:56

همیشه به شادی lمنا جون
وااااااااااای پرنسم رو ببینعاشقتم خاله جون


ممنون زهره جون کورش هم خیلی شما وکیان جون دوست داره بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سپیده از وبلاگ "کودک من"
6 خرداد 92 1:16
سلام خانمی. مبارک باشه و ممنون اطلاع دادید و ثبت شد. با افتخار هم لینک شدید. خصوصی دارید


ممنون سپیده جون
مریم
6 خرداد 92 19:14
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد




ممنون عزیزم حتما میام
مامان ضــحــــــــــــــــا
7 خرداد 92 8:29
الهــــــــــــــــــــــــــــــــي چه تيپي زده اين گل پســــــــــــــــرمون.ماماني اسپند يادت نره هااااااااااااااااااااا


چشم عزیزم ممنون