کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

تولد رفتن گل پسرم

1392/3/7 18:51
نویسنده : مامان منا
332 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

کورش جونم سلام .....فینگیل من چطور؟  عزیزم الان که حالت خوبه سر حال هستی منم که تو رو اینجور می بینم خیلی خوشحال هستم ني ني شكلك

پسر عزیزم جمعه تولد عمو مسعود بود طبقه بالای خونه مامانی وبابایی تولد گرفته بود وهمه دوستاش هم بودن از خانواده فقط شما دعوت داشتی خخخخخخخخخخخ   ساعت 8 مهمونها که اومدن شما هم سریع رفتی تا عقب نیفتی من وبابا محمد هم رفتیم پیش مامانی وعمو مصطفی بابا محمد اومد بالا تا شما احساس غریبی نکنی تو پله هابود که دید در باز شما داری چیکار میکنی قیامتی کرده بودی  با با محمد برگشته بود  پایین دیگه اصلا نیومدی پایین   احوال شما از عمو مسعود که میومد چیزی ببر می پرسیدم  اصلا حاضر نشدی برای شام پایین بیای  موقع شمع فوت کردن هم کمک عمو مسعود کردی ساعت 2 که مهمونها رفتن شما اومدی پایین حالا گریه میکنی چرا رفتن به عمو میگی دوباره اهنگ روشن کن  نا نای کنیم خیلی خسته شده بودی اینم اولین تولدی که شما بدون مامان وبابا رفتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرجان مامان آران
8 خرداد 92 17:45
اخي عزيزم چه بامزهههههههه
اينم از بچه هاي اين دوروزمونه


همین بگو فبلا پسر ها که ازدواج می کردن مامان وبابا فراموش میکردن حالا بچه ها از کودکی این کار میکنن
مامان رضا جونی
9 خرداد 92 18:29
دیگه بابا پسرمون مردی شده
تنهایی می ره خوش گذزونی


ملیحه جون انقدر ازکورش طرف داری نکن دیگه حریف گل پسرم نمیشم
نوشين مامان آريا
11 خرداد 92 9:32
عزيزم ماشااله بزرگ شدي تولد ميري ايشااله هميشه به شادي باشي و لبان كوچولوت بخنده


ممنون نوشین جون همین طور اریا جون
مامان رضا جونی
11 خرداد 92 15:43
اومدم فقط عرض ادبی کرده باشم

خوبین؟
خوشین؟
سرحالین؟
دماغتون چاقه؟


اینم بقیه اش




ممنون ملیحه جون بنده نوازی کردید
خاله مهتا
13 خرداد 92 15:37
قرتی من چرا اخم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متوجه شدم از دوری من


من با تو کنار نمیام همیشه با هم بحث میکنیم
ღبارانღ
15 خرداد 92 18:15
سلام... ای جانم عمو مسعود..خوب کاری کرده...جانمممممممم...منم بودم کوروشم را دعوت میکردم...


پس مامان وبابا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ღبارانღ
15 خرداد 92 18:16
منا جونی کوروش زود مستقل شده قربونش بروم...قربونش برم با این اخمهات...


خدا نکن باران جونم