کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

عروسی خاله ملیحه

1392/3/11 18:31
نویسنده : مامان منا
710 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین 

سلام کورش جونم.... الهی من فدات بشم..... فدای اون چشات بشم .....

پرنس عزیزم 5 شنبه عروسی بهترین دوستم  خاله ملیحه بود  که من وشما وبابا محمد دعوت داشتیم من بعداز ظهر رفتم ارایشگاه وقتی اومدم خونه که با هم بریم عروسی دیدم تازه خوابیدی دلم نیومد بیدارت کنم از اون طرف میخواستم زودتر برم تا ملیحه جون ببینم قرارشد من برم بابا محمد با شما بیاد عروسی ولی تا وقتی که شما بیای دلم پیشت بود وقتی اومدی تو سالن فوق العاده بودی خیلی خوشمل وناز بعد ملیحه جون وهمسرشcizgi-film-284.gif اومدن شما چه ذوقی کرده بودی به من اشاره میکردی ببین خیلی لبخندخوشحال بودی بعد رفتی پیش ملیحه جون وبراش رقص کردی حسابی رقصیدی  اونجا چند تا خانوم اومدن گفتن ما میتونیم از پسرتون عکس بگیرم منم گفتم هر چقدر دوست دارید عکس بگیرید  ازاد هستید جالب  که هر مدلی میگفتن  انجام میدادی بعد از شام قرار بود برن نا نای کنن که ما هم رفتیم عروسی عالی بود دستشون درد نکن قلبالهی فدات بشم تا 4 صبح پا به پای ما اومدی بعد عروس وداماد تا لب خونه بدرقه کردیم براشون  ارزوی خوشبختی کردیم

ولی بعد از این همه خستگی بازم مثل شبهای قبل 5 صبح خوابیدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان رضا جونی
11 خرداد 92 22:13
مبارک باشه
همیشه به شادی


ممنون گلمممممممممممممممممممممممممممممممم
مرجان مامان آران
12 خرداد 92 0:41
هميشه به عروسي عزيزم
ايشالا شاد باشيد


ممنون مرجان جون
نوشين مامان آريا
12 خرداد 92 10:27
مبارك باشه هميشه به شادي باشيد


ممنون عزیزمممممممممممممممممممم
مامان پارسا
13 خرداد 92 13:14
مباك باشه هميشه به عروسي


ممنون عزیزم
ღبارانღ
15 خرداد 92 18:17
مبارکشون باشه..ان شالله خوش بخت بشند...دوستی تون مستدام...خوش باشی عزیزم....


ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممممم
سارا
18 خرداد 92 13:19
مبارك باشه، آفرين به اين گل پسر كه ناناي كرده و ‍ژستاي جالب گرفته ، انشالا دومادي خودش


ممنون سارا جون ایشالله دامادی سانیار جون