کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

تولد منااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1392/3/26 19:01
نویسنده : مامان منا
709 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلم ...... سلام توت فرنگییم  ...... سلام خوشه  انگورم ..... سلام هلوی شیرینم .....

کورش جونم عشقم امروز من خیلی خوشحال هستم چون تولدم بود خوشحالی زیاد من از این هستش که 3 سال در کنار عشقم تولد میگیرم بله منظورم شما هستی  نمیدونم چه جوری احساسم برات توصیف  کن

 

خرداد

امشب خونه مامان لیدا وبابایی بودیم  دایی مرتضی وخاله نفیسه واتریسا هم بودن فکر نمی کردم کسی یادش باشه ولی دیدم همه یادشون بود وبرام کادو هم گرفته بودن شب بابا محمد اومد بیشتر سورپرایز شدم برام کیک سفارش داده بود دست گل وکادو حسابی غافل گیر شدم بعد رفتیم مهمون بابامحمد شام بیرون شب خیلی زیبایی بود در کنار شما ومحمدم

 

اتریسا جون  وکورش جون هستن

 

کیک تولد 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ضحـــــــــــــا
27 خرداد 92 8:16
منا جون تولـــــــــــــــــــــــــدت مبارك
انشاالله كه هميشه در كنار هم شاد باشيد و زندگيتون بر وفق مراد باشه.


ممنون گلم همین طور شما
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 خرداد 92 14:30
دوست جونم تولدت رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم.... ایشالا 1000000 ساله بشی و در کنار پسر و همسرت روزهات شاد شاد باشه...


ممنون شقایق جونمممممممممممممممممممممممممم
مامان رضا جونی
28 خرداد 92 15:17
وای خانمی فقط مثله اینکه من یادم رفته بود
ببخشید
تولدت مبارکککککککککک خانمی
صد ساله بشی عزیزم


ممنون ملیحه جون
خاله سارا
29 خرداد 92 9:01
تولد تولدتولدت مبارک مونا جون آتریساجون ماشالا بزرگ شده بامزه شده کوروش جون که جای خود دارد این دسته گلا تقدیم دوستی که مثل خودت گلن


ممنون سارا جون شما خودت گل هستی
نوشین مامان آریا
29 خرداد 92 22:57
منا جون تولدت مبارک ایشااله 120 ساله بشی و سالیان سال در کنار گل پسرت و همسرت زندگی شادی داشته باشید



ممنون گلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان نوژاجونی
30 خرداد 92 1:40
عزیزم تولدت با کلی تاخیر مبارک ببخش دوستت کمی تنبل شده وسر نمیزنه

ممنون عزیزم لطف کردی
ღبارانღ
2 تیر 92 20:58
سلام منا جونم...تولدت مبارک عزیزم..ببخش دیر امدم برای تبریک..شرمنده هستم...


عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ღبارانღ
2 تیر 92 20:59
ای جانم معلومه که یادشونه...اخی عزیزم...دلم سوخت برات... اخه منا جونم مگر فراموش شدنی هستی...
مامان جیگر منهههههههههههه....


ممنون باران جونممممممممممممممممممممممممممم
zohre,mamane kiyan
5 تیر 92 10:45
منا جون تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عزیزم من نمیدونم چرا نظر هایی که میزارم براتون میزنه ارسال اما چرا نمیاد؟


نمیدونم زهره جون من همه کامنتها تایید میکنم
سوسن(مامان پرنسس باران)
7 تیر 92 17:17
منا جونی تولدت مبارک

تولدامون خیلی بهم نزدیکه


ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممم باعث سعادت من هستش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 تیر 92 8:47
به به منا جون تولدت مبارک البته با تاخیر. انشالله سالهای سال در کنار هم شاد و موفق زندگی کنید
در ضمن به پسر گلت رای دادم


ممنون سعیده جونممممممممممممممممممممممممم