کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

روزهای کورش خان

1392/3/13 19:20
نویسنده : مامان منا
329 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

 سلام  عشقم ... تاج سرم.... فرشته نازم......سالارم........

کورش جونم عزیز دلم جمعه عصری بابا محمد قمصر کار داشت من وشما هم با هاش رفتیم وقتی کارش تموم شد با هم رفتیم پارک وحسابی بازی کردی سرسر بازی کردی

 

 ....تاب بازی کردی با بابا محمد ماشین سواری کردی...

 سوار قطار شدی و..... حسابی خسته شدی که تو ماشین خوابت برد

شنبه

موهای شما حسابی بلند شده وگرمایی هم هستی عرق میکنی وحاضر هم نیستی بری ارایشگاه گریه میکنی دیگه هر جور بود با بابا محمد بردیمت ارایشگاه اول خوب بودی تا نشستی روی صندلی گریه کردی بابا محمد بغلت کرد دیگه تو بغل بابا محمد اروم بودی تا اینکه موهای جلوت روی دستت ریخت چه صدایی بلند شد کوتاه نیومدی چند دقیقه صبر کردیم اروم شدی دوباره که شروع میکرد گریه میکردی دیدیم چاره ای نیست که شما رو نگه داریم تا موهات کامل کوتاه بشه ولی باز جای امیدواری هستش نسبت به قبل خیلی بهتر بودی

من خودم فدای گل پسرم بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله مهتا
13 خرداد 92 19:47
من فدای پسملم بشم که عشق منی
بااین قرتی بازیهات


قرتی خودتی نه من
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 20:48
سلام سلام مامانی
خوبی؟
نمیدونم قبلا آلبوم عکسای دوستای محمدارشان و دیدی یا نه؟
من میخوام از همه دوستای ارشانم ی عکس براش یادگاری بذارم ک اگر قابل بدونی میخوام عکس نینی شما هم تو دوستای ارشان باشه
اگر دوست داشتی برو ی نگاهی ب آلبوم بنداز (تو قسمت موضوعات وبلاگ هست) و اگر خواستی برام عکس 3تا عکس بفرست ک توش تغییرات نینی معلوم باشه از کوچولویی تا الان
اگر هم وقت نداشتی ک بفرستی بهم اجازه بده ک خودم از وبلاگت کپی کنم.
این آدرس ایمیل منه: hobab.topoli91@yahoo.com


ممنون شقایق جون حتما
نرگس مامان باران قلنبه
15 خرداد 92 17:22
الهی دورت بگردم اون عکسی که با ماشینه و میخنده خیلی باحاله


ممنون نرگس جون
ღبارانღ
15 خرداد 92 18:20
سلام...خوبی منا جونم؟کوروش جونم خوبه؟الهی همیشه خب باشه و تو خبر خوب همیشه بهم بدهی...


ممنون باران جون شما هم همیشه شاد باشید
ღبارانღ
15 خرداد 92 18:21
ماشاالله ..عزیزم..وقتی از سرسره میاد پایین خیلی خوشحاله...چه ذوقی کرده


خیلی سرسره بازی دوست داره
ღبارانღ
15 خرداد 92 18:22
ای جانم عکس اخرش را نگاه...چشمای نازت را برمممممممم.... ماشالله...


ممنون باران جونممممممممممممممممممممم
مامان رضا جونی
16 خرداد 92 21:41
خسته نباشی گلممممممممم


ممنون عزیزم
پگاه مامان آرتین
18 خرداد 92 9:38
عزیزم دلم حسابی یادکرده بود.مامان منا ماشالاآقا شده ببوسش.دوست دارم


ممنون پگاه جون
سارا
18 خرداد 92 13:18
كوروش جونم چه عكساي قشنگي، هميشه به گردش گل پسر بانمك


ممنون سارا جونممممممممممممممممممم
مرجان مامان آران
18 خرداد 92 21:46
اي جانممممممممممممم چقدر خوشگل و نازي كپل خان ماشالااا به اين تپليت عزيزمممممممممم
عكساتم خيلي نازهههههه


ممنون مرجان جون
نوشين مامان آريا
19 خرداد 92 10:05
واي منا جون عكس كورش جان تو ماشين خيلي ناز شده نمكي موهاتونم مبارك باشه كوتاه كردي عزيزم


ممنون نوشین جون
خاله پارمیدا
2 تیر 92 19:08
مــــــــــــهـدیـــــــا
کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب
بــتــــــــــــــــــــــــــــاب !

عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك


ممنون عزیزم عید شما هم مبارککککککککککککککک
مامی ارمیا
19 تیر 92 13:12
انشالله همیشه بهت خوش بگذره آقا خشگله .....


ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممممممم