کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

روز جهانی کودک

1392/7/16 17:32
نویسنده : مامان منا
385 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ای تو زیباترین زیبایان ...ای که موهایت گنجینه ئ من است ... ای که با چشم هایت قلب من را به زانو در اورده ایی..... سلطانم....کورشم....

کورش جونم امروز روز تو وهمه نی نی های ناز هستش بله روز کودک هستش من وبابامحمد با تمام وجودمون این روز بهت تبریک میگیم وبهت میگیم فقط عاشقتیم

دیشب رفتیم بیرون ویک ماشین خوشمل برات خریدیم امیدوارم دوست داشته باشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

رضوان مامان رادین
16 مهر 92 19:10
روزت مبارک عزیزم گلم


ممنون عزیزمممممممممممممم
خاله سارا
17 مهر 92 7:58
سلام کوروش جون های روزجهانی کودک وبهت تبریک میگم بابای

ممنون خاله سارا روز کودک به کوث
ر جون وابوالفضل جون تبریک میگممممممممممممم
مامان ضحــــــــــــا
17 مهر 92 8:01
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم
روزت مبارك كوچولوي نازنين



ممنون گلممممممممممممممممممممممممممممم
مامان نوژا جونی
17 مهر 92 8:43
کوروش نازنینم روزت مبارک باشه


ممنون عزیرمممممممممممممممم
سوسن(مامان پرنسس باران)
17 مهر 92 16:13
کورش نازنینم ؛ روزت مبارک باشه...انشالله که همیشه سرحال و قبراق باشی...دوستت دارم


ممنون عزیزم ما هم شما وباران جون دوست داریمممممممممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 مهر 92 17:41
سلام عزیزم
ممنونم که بهم سر زدی قربونت شم گل پسر شما هم خیلی نازه خدا برات حفظش کنه
عزیزم با نام شیرین تر از عسل لینک کن
من تهرانم شما ساکن کجایید ؟؟
بهم بگو با چه نامی افتخار لینک تون و دارم


ممنون عزیزممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 مهر 92 17:47
عزیز دلم کوروش نازنینم روزت مبارک امیدو ارم بهترین خاطرات کودکی همواره همراهت باشه

قابل نداره عزیزم برای تبریک
http://www.niniweblog.com/upl/iliya2/13813361432.jpg

ممنون عزیزم لطف کردی

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
20 مهر 92 0:46
عزیزم خوش امدی به لیست دوستان ایلیا جون


ممنون
پگاه مامان آرتین
20 مهر 92 8:43
عزیزم روزت مبارک.دوست دارم پسرگلم.خصوصی داری خانمی


ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممممم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:50
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک


ممنون گلممممممممممممممممممم
مامان رضا جونی
20 مهر 92 16:51



ممنون گلممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان محیا
23 مهر 92 2:28
اهل کاشانم .....
سلام من فرزانه مامان محیا هستم وقتی فهمیدم اهل کاشانید یه حس همشهری بودن بهم دست داد .چ پسر خوشگل وبانمکی دارید خدا حفظش کنه اگه دوست داشتید باهم تبادل لینک داشته باشیم


عزیزم منم خیلی خوشحال شدم
مامان رضا جونی
23 مهر 92 8:36
عیدت مبارک کوروش خان


ممنون عزیزم عید شما هم مبارککککککککککککککک
مامی ارمیا
23 مهر 92 11:41
کجایی خاله جون؟؟؟؟ کم پیدا؟؟؟؟


شما همیشه به ما لطف دارید ممنون عزیزمممممممممممممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 18:09
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک


ممنون عزیزمممممممممممممم