کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

تب لت کورش خان

1392/7/27 3:22
نویسنده : مامان منا
311 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سلام گل پسرم ....هستی و وجود من ..... ستاره شب های من

پرنس نازم حال واحوال شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟ به نظرم فعلا داری حال میکنی ...خدارو شکررررررررررررررررر کورش جونم دیگه توی خونه گوشیهای من وبابا محمد با لب تاب از دست شما اسایش نداشت همیشه یکی از اینا باید دست باشه بخصوص گوشی بابا محمد که حسابی باهاش حال میکنی وقتی بابا محمد زنگ خونه میزن سریع با سرعت نور میری لب در وبهش میگه موبایل بده خودت قفلش باز میکنی منو میزنی وهر بازی که دوست داری میاری وشروع میکنی به بازی کردن کامپیوتر استفاده نمی شد گذاشتیم تو اتاقت بازم زیاد راضیت نمیکرد چون موس داشت دوست داری لمسی باشه با دستت بزنی دیگه دیدیم چیکار کنیم که بابا محمد لطف کردن برای شما تب لت گرفت با کلی بازی داخلش خیلی جالب وقتی فهمیدی مال خودت هستش نمیزاری کسی از کنارش رد بشه اگه کسی بخواد از نزدیک ببین سریع میگی مال من مال منننننننننننننننننن جالب که از دیشب کارکردش کامل یادگرفتی از خونه هم میخوای بیای بیرون باید دنبال خودت بیاری اینم برنامه کاری شما 

امیدوارم کادوت مبارکت باشه نفسمممممممممم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رضا جونی
27 مهر 92 8:41
الهی بگردمت که از الانه این جوری کادو می گیری بزرگتر بشی شک ندارم بابات برات یک موشک می گیره باهاش بیای پیش خاله
راستی تنها نیای ها مامانت رو هم بیاری


ممنون ملیحه جونم من که دلم برات خیلی تنگ شده عاشقتممممممممممممممممممممممممممممممممم
محمد
27 مهر 92 21:56
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
مامان نوژاجونی
30 مهر 92 8:24
عزیزم مبارکت باشه بسلامتی ازش استفاده کنی.واقعا که این وروجکا پدر موبایل مارو در آوردند گوشیه من که عید امسال خحریدم اصلا دیگه بدرد نمیخوره


ممنون گلممممممممممممممم وای چه جالب
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 17:20
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا


اومدمممممممممممممم