کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

دیدار کورش جون با دوستش

1392/9/24 1:40
نویسنده : مامان منا
332 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

ای ظرافت تپش قلب چکاوک 

تو را بر رفیع ترین قله احساسمان قرار داده

وبا تمام وجود فریاد بر می اوریم

که روشن ترین فردا ها تقدیم تو باد

سلام ب شیرینی نارگیلی .....سلام  ب نان خامه ای  .....سلام ب قند ونباتم ....سلام ب شیرین زبونم  ....

سلام پرنس ناز وقشنگم ....حال واحوال شما ؟خوش میگذره ؟ خداروهزار مرتبه شکر که مشکل خاصی وجود ندار

کورش جونم امروز میخوام برات از دوست جدیدت بگم که وقتی می بینیش چقدر خوشحال میشی

عزیزم شما علاقه خاصی به برنامه فیتیله داری بخصوص عمو های فیتیله خیلی دوستشون داری  ومجریش اقای شهریاری زیاد علاقه نشون نمیدادی ومنم به خاطر شما برنامه فیتیله پر میکنم تا در طول هفته بزارم تا عزیز دلم غذاش باهاش بخور وگرنه به سختی یه کم  غذا میخوری

چند روز پیش قرار بود با بابا محمد بریم بیرون. زنگ زد گفت کارهاتون بکنید دارم میام من وشما اماده شدیم که بابا محمد هم رسید بهم گفت من جایی قرار دارم قبلش با هم بریم  بعد به کارهامون برسیم منم قبول کردم

وقتی بابا محمد از ماشین پیاده شد شما رو هم دنبال خودش برد حالا بابا محمد باخبر من وشما  بی خبر  یکبار دیدم چه ذوقی کردی حسابی خوشحال شدی نمیدونستم چه خبر؟؟؟؟؟؟

اقای شهریاری مجری برنامه فیتیله با بابا محمد قرار داشت  برای  خریدن یکی از اپارتمانهای  بابا محمد دیگه تا قرار داد بنویسن شما پیش اقای شهریاری بودی وحسابی ذوق زده بودی اگه عموهای فیتیله  بودن دیگه چیکار میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟ کارشون که تموم شد دوستت برات اهنگ چراغ جادو رو خوند وشما هم اون همراهی میکردی

حالا قرار شد شما یه سر به عمو های فیتیله بزنی منتظر زنگشون هستی که بری برنامشون

دیگه  چند روز برنامه فیتیله که میبنی باید اقای شهریاری هم  باید توش باشه وتو بری دستت تو تلویزیون بزنی بگی دوست من این دوست من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرجان مامان آران و باران
19 آذر 92 13:01
اخی عزیزم چه بامزههههههههههههههه ناز بشی تو خوشگلممممممممممم خواست تو برنامه بره خبر بده ببینیمش گل پسرووووووو
مامان منا
پاسخ
ممنون مرجان جون چشم حتمااااااااااااااااااااااگلمممممممممممممممممممممم
مامان ضحــــــــــــا
22 آذر 92 8:29
سلام منا جون حال كورش جون كه بهتر شده الحمدالله؟؟؟ چه خوب، ضحا هم اين برنامه رو خيلي دوست داره. كورش جون هر موقع رفتي خبرمون كن ببينيمت
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم خداروشکر بهتر شد چشم عزیزممممممممممممممممممممم
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 آذر 92 2:07
به به چه پسر نازیییییی.... چه دوست خوبییییییی...... مامانی ما رو هم خبر کن که گل پسر رو ببینیم...
مامان منا
پاسخ
چشم عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 7:01
عزیزم خیلی خوشحالم که میخوای بری برنامه فیتیله من خیلی دوست دارم برنامشون نو اون روز بهم خبر بده ببینم گل پسرو عکستم با اقای شهریاری قشنگ شده اپم عزیز دلم
مامان منا
پاسخ
ممنون زهرا جون چشم حتما گلمممممممممممممممممممممممممممم
مرجان مامان آران و باران
24 آذر 92 10:42
خصوصی
مامان منا
پاسخ
ممنون مرجان جون
مامان کارن
26 آذر 92 13:24
سلام مناجان خوبی مرسی که ÷یشمون اومدی این جنتل من خوشگل رو ببوس وهروقت خواست به برنامه فتیله باخبرمون کن
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتمااااااااااااااااا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 آذر 92 18:32
عزیزم خصوصی
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممم