کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

بدون عنوان

1392/9/26 18:06
نویسنده : مامان منا
280 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

بهترین لحظه ها

لحظه های با تو بودن است

خدا را برای هر لحظه که در کنار ما هستی سپاس می گوییم

سلام عزیزم........................

سلام ب روی ماهت .....ب چشمون سیاهت .....

سلام کورش جونم حال واحوال شما ؟؟؟؟؟؟؟؟ بله بهم  بگو خوذت میدونی این روزها خیلی خوشحال هستم

دلیل خوشحالیت میدونم گلممممممممممممممممم.

حالا کامل برات میگم

دیروز (دوشنبه) ظهر تقریبا نزدیک ساعت  3  بود تلفن زنگ زد بابا محمد گوشی بر داشت از حرف زدنش مغلوم بود با اشنا صحبت نمیکن من وشما مونده بود یم این موقع کی میتونه باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تلفن ک قطع شد بابا محمد گفت کورش حدس بزن کی بود شما فکر کردی ولی نتونستی حدس بزنی 

بابا محمد گفت از برنامه فیتیله بودن

باید همین جمعه 1392/9/29 ساعت 13  اونجا باشیم تا شما تو برنامه عموهای فیتیله شرکت کنی وای نمیدونی اون موقع چه صحنه بود انقدر خوشحال شده بودی که نمیدونی من وبابا محمد هر چی بهت  جایزه میدادیم انقدر ذوق نمیکردی که این خبر انقدر خوشحالت کرد

 

 

 

 

 

 

امیدوارم همیشه تو زندگیت انقدر شاد باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان مامان رادین
27 آذر 92 18:45
وااای چه عاااالی
مامان منا
پاسخ
ممنون رضوان جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آذر 92 10:42
وای چه جالب. امیدوارم بتونم برنامه رو ببینم. تا روی ماه گل پسری رو ببینم.
مامان منا
پاسخ
ممنون سعیده جون
بهار
28 آذر 92 11:17
الهــــــــــــــــی، ایشالا همیشه لبت خندون باشه کورش جونم.
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم
مامان کارن
28 آذر 92 11:35
به به چه عالی خوب کورش خان عموهارو خواهد دید مبارکه
مامان منا
پاسخ
ممنون گلمممممممممممممممممممممممممم
مامان ضحــــــــــــا
29 آذر 92 16:49
سلام منا جون ضحا جونم خيلي علاقه داره به برنامه ي عموهاي فيتيله اي راس ساعت 2 بايد جلوي تلويزيون آماده بشه.با تماشاي عموها چشمم به كورش جون افتاد و گفتم الـــــــــــهي اين همون كورش خودمونه تو دنياي مجازي،حدسم درست بود .ماشاالله چه ساكت و مودب هم نشسته بود.اومدم كه براتون پيام بذارم كه كامنتتون رو ديدم كه اطلاع داده بودين.ممنون بابت خبر دادنتون ولي ما بدون خبر ديديمش. منا جون اسپند يادت نره هاااااااااا
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامان نوژاجونی
30 آذر 92 8:23
عزیزم من همون اول که برنامه شروع شد کوروش رو شناختم تو وبت هم نیومده بودم که ببینم که موضوع رو نوشتی اینقدر خوشحال شدم که نگو شیطون بلای من با اون تیپ خاصش کلی دلبری کرد .ایشاله که همیشه شاد باشی
مامان منا
پاسخ
ممنون شما لطف دارید عزیزممممممممممممممممممممممم
مامی ارمیا
30 آذر 92 12:18
یلدات مبارک خاله جون . انشالله عمرت به بلندای شب یلدا باشه با عافیت و سلامت
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم یلدای شما هم مبارک