کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

کورش جونم برنامه فیتیله

1392/9/30 18:00
نویسنده : مامان منا
315 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

کورش جونم

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی

اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

اگه ستاره بودی روشن ترین بودی

سلام عزیزم ..... سوپراستار.... قشنگم......

 

 

سلام کورش جونم دیروز 92/9/29 صبح از خواب بیدارت کردم و رفتیم تهران که ساعت 2 بعدازظهر پیش عموهای فیتیله باشیم ما قبل از ساعت 1 اونجا بودیم وشما داخل حیاط بازی میکردی

تا اقای شهریاری اومد ومن وشما وبابا محمد با خودش برد تو استودیو عموهای فیتیله داشتن تمرین میکردن شما هم نشسته بودی تا بقیه بچه ها بیان داخل وبرنامه شروع بشه بچه ها که اومدن  من از استودیو اومدم بیرون بابا محمدپیش شما موند که نترسی گریه کنی

بعد ساعت 2 برنامه شروع شد وحسابی شما رو نشون دادن اقای شهریاری دستت گرفت اورد پایین پیش خودش اسمت پرسید گفتی کورس هستم

بعد که برنامه تموم شد چند تا عکس با عموها گرفتی 

بعد اقای شهریاری گفت من دوشت کورش هستم این یادگاری بهش میدم سی دی میشا وکوشا بهت داد دستشون درد نکن

 

 

 

 

 

 

حالا که برگشتیم کاشان وای چقدر زنگ میزن که شما دیدن بابا محمد هر جا میر میگن تو برنامه عموها دیدمت حسابی معروف شدید

من وبابا محمد 

عاشقتیم

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 دی 92 4:43
من دیدم برنامشو نو چقدرم کوروش نشون دادن خیلی با مزه و ساکت نشسته بود اگه ایلیا بود عمرا یه جا بند نمیشد خدا حفظش کنه
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممم
پگاه مامان آرتین
3 دی 92 0:43
به به کورش جون.چه پسر گلی عجب خوب همکاری کرده ماشالاببوسش عزیزم.منا جون یلداتونم مبارک
مامان منا
پاسخ
ممنون پگاه جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 5:32
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته!
مامان منا
پاسخ
ممنون زهرا جون
مرجان مامان آران و باران
5 دی 92 16:09
عزیز دلممممممممممم مرسی که گفتی من دیدم چقدر بامزه وخشگل بودددددددددددددد خیلی هم نشونش دادددددد عزیزممممممممممممممممم همیشه بخندی عروسککک
مامان منا
پاسخ
ممنون مرجان جون شما همیشه لطف داری
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
7 دی 92 11:36
من فکر کردم صبح برنامه دارن. یک کمش رو دیدم چون تو بچه ها پیداش نکردم دیگه دقت نکردم. آخه گفته بودی 9 صبح. ولی عکساش خیلی بامزه شده. براش یه خاطره عالی میشه.
مامان منا
پاسخ
ممنون سعیده جون
مامان ملی و کوروش
2 بهمن 92 9:33
سلام منا جون خوبی؟چه حیف که من برنامه رو ندیدم خیلی جالب بوده دوست وبلاگیمون تو برنامه فیتیلهکوروش خوشگلم میبوسمت
مامان منا
پاسخ
عزیزم ممنون لطف دارید