کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

چکاپ نفسم

1392/12/10 12:55
نویسنده : مامان منا
367 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com welcome gif gif 85.gif

 

سلام پسرم ....سلام قندوعسل...

 

 

تو مرجانی ، تو در جانی ، تو مروارید غلطانی

اگر قلبی صدف باشد ، میان آن تو پنهانی . . .

 

 

 

کورش جونم چه خبرها؟؟؟؟؟؟؟ بله خبرهای خیلی خوب دارم برات ......بله درست حدس زدی

عزیزم 5 شنبه نوبت دکتر داشتی وما صبح  5 شنبه ب طرف تهران حرکت کردیم اول رفتیم سونو گرافی ...بعد از سونو صبر کردیم تا اقای دکتر بیاد وشما رو معاینه کن کورش جونم نمیدونی چه حالی بودم استرس شدیدی داشتم نمیدونستم این دفعه دیگه دکتر چی میگه؟ اخه یکسال ونیم هستش داری دارو کلیه میخوری ساعت 2 بعداظهر دکتر اومد وما اولین مریض داخل شدیم کامل شمارو  معاینه کردtotalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp5a.gif واول برای گوشت گفت

گوشت دوباره مشکل پارسال پیدا کرده و مشکل از رفلکس معده ات هستش اسیدش میزن بالا وگوشت اذیت میکن دارو داد تا مشکلش برطرف بشه

بعد رفت سراغ سونو گرافی خوند وعکس سونو دید داشتم دیگه می افتادم که دکتر نگاهم کرد وگفت مشکل کلیه رفع شده والان هر 2 کلیه پاگ پاگ شده وهیچ مشکلی ندار وای نمیدونی چه ذوقی کردم از خوشحال میخواستم توی مطب داد بزنم وبه همه بگم پسرم خوب شده مثل همیشه خدا جونم هوای ما رو داشته اخه از شهریور 91 شروع کردی داروهای کلیه میخوردی تا الان که اسفند 92 هستش درست یکسال ونیم هستش

خدا جونم ممنون

 

thanks


فقط همین میتونم بگم تو بهترین هستی

خدا جونم عاشقتم

داروهای کلیه ات کامل قطع شد تا خرداد ....خرداد برات ازمایش وسونو نوشته تا ببینن بدون دارو کلیه های نازت چیکار میکنن امیدوارم بدون داروها جواب بده برای گوشت هم دکتر گفت اوایل فروردین کاشان هستم هما هنگ میکنم بیاریدش گوشش ببین ایشالله مشکل گوشت هم حل میشه

خدا جونم

همه فرشته های  ناز شفا بده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رضا جونی
11 اسفند 92 10:38
عزیم فدات بشم که حالت خوب شده دیگه منای ما رو اذیت نکن و از خدا بخواه همیشه سلامت و تندرست باشی
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله چشم سعی خودم میکنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 اسفند 92 10:43
خدا رو شکر که بهبودی حاصل شده. یادمه پارسال گوشش هم مشکل داشت. چرا اینطوری میشه بچم؟ مشکل خاصی هست. امیدوارم بهتر و بهتر و بهتر بشه. [آمین]
مامان منا
پاسخ
ممنون گلم از دعای شماااااااااااااااااا
رضوان مامان رادین
11 اسفند 92 11:21
خدا را صد هزار مرتبه شکر...
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممم
مامان زهرا
11 اسفند 92 14:28
ماشالله به این پسرخوشگل . ایشالله همیشه سالم وسلامت باشه . مامانی ممنون که به ماسرزدین .
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای شما
شقایق(مامان ارشان)
11 اسفند 92 17:15
خیلی خوشحال شدم خاااااااااااااااااااااااااااااله جونم ایشالا هزاران سال در کنار پدر و مادر مهربونت زندگی سالم و شادی داشته باشید بووووووووووووووووووووووس
مریم
14 اسفند 92 11:12
سلام منا جون خیلی خیلی خوشحال شدم گل پسرمون خوب شده
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممم گل پسرت ببوس
مهتا
14 اسفند 92 11:13
خداروشکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله مهتاااااااااااااااااااا
مامان محیا
14 اسفند 92 11:15
سلام کورش خان خیلی شاد شدم امیدوارم هیچ وقت مریض نشی امین
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم از طرف من مهیا جون ببوس
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 اسفند 92 16:10
خدا رو شکر مامانی که گل پسر خوب شده الهی هیچوقت مریض نشه.مامانی خصوصی
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممم
مامی آتریسا جون
15 اسفند 92 9:06
خدا رو شکر عزیزم ایشالله که همیشه سالم و سلامت باشی و مریضی از تو گل پسر دور باشه
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله از دعای شما