کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

روز مادر

1393/2/1 19:10
نویسنده : مامان منا
431 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال درخواستی طراحان

 

کورش جون

این روز زیبا رو به همه مامانهای مهربون به ویزه مامان لیدا ومامانی تبریک میگه


 


دلم میخاد بهت بگم چقد صداتو دوس دارم.. چقد مثه بچگیام لالاییاتو دوس دارم
 سادگیاتو دوس دارم، خستگیاتو دوس دارم.. چادر نماز زیر لب خدا خداتو دوس دارم..
دنیا اگه خوب اگه بد.. با تو برام دیدنیه... خدا جونم عاشقشم، خیلی مواظبش باش

 

کورش جونم تو بهترین هدیه هستی که خداوند به من وبابا محمد داده واگه به اندازه قطره های باران خدارو سپاس بگویم باز هم کم هستش

شاهزاده ام بابت هدیه زیبایی که بهم دادی ممنون هستم بله شما عکسی که من عاشقش بودم روی شاسی زدی البته با کمک بابامحمد وبهم کادو دادی  وقتی کادو دادی صورتم بوس کردی وگفتی روزت مبارک واین زیباترین دیالوگ زندگیم بود

اینم عکس گل پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 23:23
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان در جشنواره نوروزی شرکت کردند ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
مامان کارن
2 اردیبهشت 93 13:19
مناجون روز شماهم مبارک خداپسرتوبرات حفظ کنه
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
مهتا
3 اردیبهشت 93 20:09
وای مناجون خوش به حالت که همچین هدیه ای گرفتی!!! ما که از این افتخارا نصیبمون نمیشه ک
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله مهتا جونننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان محیا
8 اردیبهشت 93 17:54
منا جون روز مادر بهت تبرک مگم کادوت هم فوق العاده هستش
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک منم بابت کادو باهات هم عقیده هستم
مریم
8 اردیبهشت 93 17:55
منا جون روزت مبارررررررررررررررررررررررررررررکککککککککککککککککککککککککککککککک
مامان منا
پاسخ
ممنون مریم جون روز شما هم مبارک
مریلا
13 اردیبهشت 93 0:34
سلام منا جون روزت مبارک
مامان منا
پاسخ
ممنون روز شما هم مبارک