کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

مسافرت

1393/2/9 0:18
نویسنده : مامان منا
439 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com welcome gif gif 95.jpg

کورش جونم

با بزرگترین عشق

در زیباترین جمله

روی لطیف ترین گل

می نویسیم دوستت داریم

سلام تاج سرم....گل به سرم ....نازنینم ....

پرنس من چطور هستش؟ چه حال واحوال ؟کورش جون تو مدت 3 سالی که به دنیا اومدی هیج وقت بدون بابا محمد مسافرت نرفتیم البته اون بدون من وشما مسافرت میره ولی ما بدون او هیچ جا نمی رفتیم Panda bar tiere bilder اخه خیلی بهش وابسته هستیم بخصوص شما

من وشما Disney karneval bilder بدون بابا محمد رفتیم مسافرت وبهمون خیلی خوش گذشت البته اگه بابا محمد دنبالمون بود که دیگه حسابی خوش بودیم Disney karneval bilder ولی 3 روز بیشتر طول نکشید ولی دوری بابا محمد هم سخت بود البته اون از لحظه به لحظه ما خبر داشت ویکسره  عکست با وایبر براش میفرستادم بخصوصی تو سرزمین عجایب ولی هر چی بهت میگفتم بیا با بابا محمد حرف بزن انگار نه انگار وقتی هم میخواستیم بر گردیم گریه میکردی که میخوام بمونم من نمیام کاشان حسابی بهت خوش گذشته بود دیگه با یک فیلمی رضایت دادی بر گردیم اینم از اولین مسافرت 2 نفرمون Baby pu bilder

 

کورش جونم

من وبابا محمد

عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریلا
13 اردیبهشت 93 0:37
سلام عزیزم امیدوارم همیشه به گردش باشید این بوسها برای کورش خان
مامان منا
پاسخ
ممنون گلمممممممممممممممممم
مامی ارمیا
13 اردیبهشت 93 11:48
سفر بخیر عزیزم. خدا رو شکر که بهت خوش گذشته .... منا جون وفای این فسقلیا همینقده دیگه وقتی بشون خوش بگذره یادی از مامان و بابا نمیکنن
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا درست الان کهفسقلی هستین اینجوری هستن وقتی بزرگ بشن اون وقت محل نمی زارن
سمانه
13 اردیبهشت 93 17:11
سلام عزیزم کورش جون خوش به حالت که همچین مامان وبابای مهربون ونازی داری
مامان منا
پاسخ
ممنون سمانه جون شما لطف دارید
توت فرنگی(مامان علیرضا)
14 اردیبهشت 93 13:25
سلام عزیم ممنون که به من سرزدی انشالله که همیشه شاد باشین در کنار خانواده وبراتو آرزوی سلامتی و شادی می کنم عزیزم ببوس گل پسز نازت رو از طرف من
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم همین طور شما
مامان بهاره
14 اردیبهشت 93 15:44
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممم
مامان ضحــــا
16 اردیبهشت 93 8:33
هميشه به سفر و گردش
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممم
مامان شقایقℒℴѵℯ
16 اردیبهشت 93 12:14
خصوصی داری
♥مرجان مامان آران و باران♥
17 اردیبهشت 93 23:42
سلام منا جونممممممممم همیشه به سفر گردش ایشالا همیشه خوش باشیددددددددددددددددد کوروش جونو ببوسسسسسسسس ببخشید دیر اودممم ممنون از دعوت فدات شمممممممممممم خیلی خوشحاللللللللللللللللل شدمممم اگه این دوتا ووروجک میزاشتن حتما مزاحمت میشدیممممممم ایشالا دفعه بعددد خیلی خوشحالم کردی دوست مهربونم بوسسسسسسسسسس
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم هر موقع راحت هستید ودوست داشتی تشریف بیار من خیلی خیلی خوشحال میشم
الهام
18 اردیبهشت 93 11:18
سلام منا جون ... یه سوال دارم .... متاسفانه من هر چی عکسای ارمیا رو میخوام تو اون کتابه که ورق میخوره بزارم مثه پست ثابت کورش جان .متاسفانه بعد از آپلود شدن کتاب ورق نمیخوره میشه مراحل اجراشو تو نظرات وبه ارمیا بزاری اگه وقت کردی ؟؟؟؟
مامان منا
پاسخ
چشم عزیزم حتمااااااااااااا
مامی آتریسا جون
24 اردیبهشت 93 13:04
ایشالله که همیشه مسافرت به خوبی و خوشی داشته باشی عزیزم
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم همین طور شما