کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

اتفاق بد

1393/2/16 19:15
نویسنده : مامان منا
453 بازدید
اشتراک گذاری

1Yawn Bear quote

کورش جونم

تو نه مهتابی....

و

نه خورشیدی

و

نه دریایی

تو همان ناب ترین جاذبه ی دنیای ....

سلام ب گل پسرم .... شیرین زبونم .... زندگیم ...تاج سرم ...

کورش چه حال واحوال ؟ بله بگو خودت از حالم با خبری دیگه چرا می پرسی ؟ الهی فدات بشم میدونم روزهای سختی  داری پشت سر میزاری ولی این روزها هم تموم میشه

نفسم

وقتی ترسیدی

وقتی می لرزی

فقط اروم واهسته بگو

من خدار رو دارم

خدا جونم ما فقط ب امید خودت اروم هستیم چون میدونم تو همون خدایی هستی که8 هفته هیچ کس از وجود کورش توی این دنیا خبر نداشت خودت فقط ازش مواظبت میکردی کورش همون بنده ای هست که فقط 8 هفته با خودت رابطه داشت 7 دور بدون اینکه کسی از وجودش خبر داشته باشه دور خونت چرخید تمام اعمالش انجام داد بله اون همون بنده هستش

Gifs Animés je taime 96

چطور میتونم از امیدی که دارم نا امید بشم چطور این همه محبت که بهمون داری نا امید بشم چطور این همه نعمت بهمون دادی نا امید بشم خیلی بهت امید دارم فقط امیدم نا امید نکن 

Gifs Animés je taime 84

کورش جونم  اون هفته حالت بد بود وفقط استفراغ میکردی 2 بار بردیمت دکتر دیدت وگفت مشکل معده دار بهت دارو معده داد با سفکسیم گفت مشکل خاصی ندار منم داروهات بهت میدادم وتو حسابی بهونه گیر شده بودی

totalgifs.com love gif gif novo11.gif totalgifs.com love gif gif novo11.gif totalgifs.com love gif gif novo11.gif

تا اینکه یکشنبه نزدیک ظهر اومدم بیدارت کنم بغلت کردم تو دلت گرفتم یکبار دیدم سمت چپ صورتت نارنجی قشنگ دقت کردم دیدم ای وای دار از گوشت میاید مایع نارنجی با سفید سریع بغلت کردم بردمت پیش مامانی اونم دید وگفت دار از گوشش میاد منم سریع ب مامان لیدا زنگ زدم اونم اومد وب بابا محمد هم زنگ زدم گفتم نوبت دکتر گوش بگیر حسابی حالمون گرفته شده بود این مایع هم قطع نمی شد

تا عصری که رفتیم دکتر گوش تا گوشت دید گفت پرده گوش سوراخ شده گوش راستش هم اماده سوراخ شدن هستش چند تا دارو داد ولی از وقتی که از مطب دکتر اومدیم بیرون دیگه من وبابا محمد حوصله خودمون هم نداشتیم حسابی حالمون گرفته شد میخواستم حرکت کنیم ب طرف تهران پیش دکتر خودت که همگی گفتن امشب نرید فایده ای ندار فردا برید که بابا محمد شب ب دکترت زنگ زد وبراش تعریف کرد اونم گفت فردا ظهر مطبم باشید من وبابا محمد شب خیلی بدی گذروندیم پر از استرس ونگرانی که فردا چی میشه ؟؟؟؟

novo29novo29novo29

فردا صبح حرکت کردیم نزدیک ظهر مطب بودیم منتظر دکتر بودیم تا با هم بریم داخل اقای دکتر تا رسید گفت بیاد داخل ببینم چی شد ؟؟؟؟

وقتی گوشت دید گفت بله پرده گوش سوراخ شده وتمام عفونت دار میاد بیرون اون گوشش هنوز جا دار دیگه هیجی متوجه نمیشدم فقط ظاهرم حفظ کردم وبه دکتر گفتم اون هفته همش استفراغ میکرد اونم جوابم داد ای وای مگه دکتر نبردیش اون علائمش بود بعد گفت گوشش عفونت کرده دکتر متوجه نشد انقدر زیاد شده که به پرده فشار اورده سوراخش کرده استفراغش هم مال گوشش بوده درد زیادی هم تحمل میکرده الهی فدات بشم که اون بهونه هایی که میگرفتی از درد بود ومن مادر هیچی متوجه نمی شدم تا کمی ارومت کنم وبرای درمان گفت انشالله خوب میشه فقط این داروها باید بخور ویکماه حمام نره سرش بشور از گردن ب پایین حمام کن وبرای همیشه جای که کسی سرما خوذده نبریدش چون پسر شما الرزی تنفسی دار وکسی که سرما خورده نزدیکش باشه سزیع روی گوشش اثر میزار و ازمایش کش برا نوشت که ببین عفونت گوشت چی؟ اونم انجام دادیم منتظر جواب هستیم وازش پرسیدیم پرده گوشش خوب میشه گفت انشالله خودش ترمیم میشه وما ب امید همین انشالله 2 هفته صبر میکنیم تا دوباره ببریمت دکتر گوشت ببین

totalgifs.com amor gif gif karate.gif

خداجونم خودت حافظ تمام بنده هات باش

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامانی رضا جون
19 اردیبهشت 93 15:48
عزیزم این شب و روزا ساعتای اجابت دعاست و تو هم مادری و بهترین کسی برای دعا برای فرزندت از دعا توی دل شب وایه کورش غافل نشو انشالله این رو هم به سلامتی پشت سر می گذاره
مامان منا
پاسخ
ممنون ملیحه جون کاری دیگه غیر از این نمیتونم انجام بدم
مامان محیا
19 اردیبهشت 93 18:10
سلام منا جون خیلی ناراحت شدم امیدوارم خیلی زود خوب بشه
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممم
پگاه مامان آرتین
19 اردیبهشت 93 18:22
عزیزم تو این ماههای پربرکت ازخدامی خوام همیشه مراقب پسر گلمون باشه.امیدوارم همیشه تنت سالم باشه پسرم وبلات به دور. ببوسش منا جونم
مامان منا
پاسخ
ممنون پگاه جون
مامی ارمیا
20 اردیبهشت 93 11:53
سلام منا جون ... خیلی حالم گرفته شد وقتی مطلبو خوندم ولی نگران نباش خدا همیشه حافظ بچه هاست ... انشالله زودتر خوب میشه ...
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممم
مهتا
20 اردیبهشت 93 13:55
سلام عزیزم خاله فدات بشه من طاقت ندارم یک تیغ به دستت بره دیگه وقتی مریض میشی من میمیرم
مامان منا
پاسخ
مرسی خاله مهناااااااااااااااا
♥مرجان مامان آران و باران♥
21 اردیبهشت 93 19:19
سلام منا جون خیلی خیلی خیلییییییی ناراحت شدم خدا شاهده گریم گرفتتتتتتتتت ایشالا همیشه سالم باشه و بلا دور باشه عزیزمممم تو رو خدا مارو بی خبر نزار عزیز دلم
مامان منا
پاسخ
ممنون مرجان جون چشم عزیزم حتما خبر میدم
خاله نفیسه
22 اردیبهشت 93 10:10
ای جانم امیدورم این اتفاق پایان اتفاقت بدزندگیت باشه وهمیشه توزندگیت جزشادی وخوشی نباشه .برات دعاگوییم ودوستت داریم
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله نفیسه
پگاه مامان ارتین
22 اردیبهشت 93 13:09
عزیزم سلام هنوزگلاب گیری به راهه اگه هست زود خبرم کن شاید آخرهفته بتونم یک سربیام کاشانکورش جونمو ببوس
مامان منا
پاسخ
پگاه جون خیلی خوشحال میشم ببینمت
سمانه
22 اردیبهشت 93 14:24
سلام عزیزم خاله فدات بشم برات دعا میکنم زود زود خوب بشی
مامان منا
پاسخ
ممنون گلم از دعای شما
پگاه مامان آرتین
22 اردیبهشت 93 16:07
عزیزم ببخشید می شه جهت هماهنگی تلفن یا مبایلتونو لطف کنید
مامان منا
پاسخ
چشم عزیزممممممممم
پگاه مامان آرتین
22 اردیبهشت 93 16:08
مناجون می شه جهت هماهنگی تلفن یا موبایلتونو لطف کنید
مامان منا
پاسخ
چشم عزیزمممممممممممم
مامان
22 اردیبهشت 93 18:54
خیلی ناراحت شدم عزیزم.... بمیرم که طفلک چه دردی رو تحمل کرده... انشاالله که زود زود خوب بشه.... دعا گوتون هستم توی این روز عزیز..... روزت مبارک مرد کوچک ..... خدا حفظت کنه....
مامان ضحــــا
24 اردیبهشت 93 8:13
سلام خانمي خيلي ناراحت شدم وقتي اين مطلب رو خوندم. انشاالله كه زود زود خوب بشه و هيچ مشكلي براش پيش نياد خدا همه ي بچه ها رو زير سايه ش حفظ كنه
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممم ایشالله
مامی آتریسا جون
24 اردیبهشت 93 13:12
ای جانم ایشالله که زود زود خوب بشی عزیزمماه رجب و امیدوارم که تو همین ماه خبر خوب شدن گوشت رو بشنوی عزیز دل خاله
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم از دعای شما
مامان ملی و کوروش
27 اردیبهشت 93 17:46
الهی بگردم بچه چه عذابی کشیدهامیدوارم هیچ وقت این روزا براتون تکرار نشه دیگه
مامان منا
پاسخ
عزیزم از دعای شماااااااااااااااااااااا
مامان فرشته
28 اردیبهشت 93 8:37
مناجون انشااله که بلا دوره الان چطوره این پسملی خوشگل ؟مواظبش باش خیلی ناراحت شدم پسرمون پهلوونه زود خوب میشه مامانش در مورد پرده گوشش غصه نخوری مایکی توفامیلمون بود خود بخود ترمیم شد وخوب شد ببوسش
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم خداروشکر ظاهرش خوب هستش تا دکتر ببینه
مامان سارا
2 خرداد 93 17:50
وای خیلی ناراحت شدم کوروش جونم ایشالا زودی خوب شی عزیزم از ته دل دعات میکنم خدایا خودت حافظ همه فرشته های کوچولو باش
مامان منا
پاسخ
ممنون سارا جون
مامان شقایقℒℴѵℯ
6 خرداد 93 14:57
الهی قربونت بشم من خاله. امان از این دکترهای ناشی. آخه اگه نمیتونن مشکل بچه رو متوجه شن چرا بیخودی تبابت میکنن؟ حالا خوبه زود رفتید پیش دکتر خودت. ایشالا ک زود خوب میشی عشق خاله مامانی صبور باش ، بچه ها همینن تا بزرگ شن ما پیر میشیم. نتظر خبرهای خوب هستیم عزیز دلم
مامان منا
پاسخ
ممنون شقایق جون