کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

کورش ورزشکار

1393/2/9 14:11
نویسنده : مامان منا
339 بازدید
اشتراک گذاری

Tiger Hello comment

 


کورش جونم

تو بهترین بهانه برای زنده بودنمان هستی

وما تو را به رخ تمام شقایقها می کشیم

ومی گوییم تا گل ما هست زندگی باید کرد

 

 

سلام پرنس کوچولو .... حال واحوال شما ....خوش میگذره؟؟؟؟؟؟

 

نازنیم من امروز خیلی خیلی خوشحال هستم چون پسر کوچولو ودوست داشتنی من دار کم کم مرد کوچک میشه بله این لقب مرد کوچک خودت به خودت دادی وهر کسی که بهت میگه مرد شدی میگی بابا محمد مرد بزرگ هستش من مرد کوچک هستم خلاصه شما مرد کوچک هستی

 

Karikatur linien

دیگه باید کلاسهای اموزشی وتفریحیت شروع بشه چون گل پسرم 3 سالش شده  من چند روز هستش دنبال انواع کلاسهاهستم ورزشی وموسیقی و نقاشی وزبان از بین این چهارتا  2 تا کلاسها بری که اون 2 تا بستگی به سن شما دار اخه اکثر کلاسها 4 سال به بالا شروع میشه حالا اولین کلاس انتخاب شد وشما رو با استقبال زیاد پذیرفتن کلاس زیمناستیک هستش وای چقدر دوست داری این کلاس همه بچه توی یک سن هستید وشما تمام حرکتها خاله مریم(مربی) انجام میدی  ومورد تشویق خاله مریم قرار میگیری وخاله مریم میگه من عاشق کورش هستم هم اسمش قشنگ هم خودش دیگه یک کوچولو با بقیه فرق میزار دیگه از کورش بودن هستش 

بله عصرهای روزهای فرد با کلاس شما پر شده یک کلاس دیگه میتونی بری که روزهای زوج باشه که اونم مودر بررسی قرار گرفته

Karikatur linien

خاله سارا میخواست مهمونی کنه بهش گفتم گل پسر من نمیتونه روزهای فرد بیاد خاله سارا هم به خاطرشما مهمونیش چهارشنبه انداخت دست گلش درد نکن مهمونی خیلی خوبی بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ضحــــا
10 اردیبهشت 93 8:55
چه خوب كه كورش جون ميخواد بره كلاس ژيمناستيك من هم دوست دارم ضحا رو به اين كلاس بذارم ولي فكر ميكردم بالاي 4 سال قبول ميكنن. هميشه خوش باشين.
مامان منا
پاسخ
ممنون گلمممم از دعای شما
مامانی رضا جون
10 اردیبهشت 93 11:07
سلام خانمی خوبی بهتر شدی؟ یا باید کمپوت بگیرم بیام عیادتتتت
مامان منا
پاسخ
ممنون ملیحه جون خداروشکر بهتر شدم
lمهتا
11 اردیبهشت 93 13:07
کورش جوووووووووووووووووووووونم مهتا قربونت بره با این حرکات خوشگلت ک برامون اجرا می کنی همین جوریش دلربایی دیگه با این حرکات خوردنیت چندتا کشته میدی ک سردستشون خودمم فدایی داری کورش خان(امپراطور قلب من)
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله مهتا
مامان محیا
13 اردیبهشت 93 0:35
سلام منا جون خوش به حال این مربی که همچین کار اموز ناز وزیبایی دار
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممم شما لطف دارید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
14 اردیبهشت 93 4:51
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممم
مامی آتریسا جون
24 اردیبهشت 93 13:07
فدای کلاس رفتنش ، فکر کن کوروش جون مرد کوچک حرکات ژیمناستیک بره خیلی باحاله
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله