کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

تولد تولد تولدم مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک

1393/3/26 17:12
نویسنده : مامان منا
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

happy birthday fairy

سلام یکی یدونه....گل تو خونه .... عزیز دور دونه ....

سلام گل پسرم.... حال واحوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خداروشکر 

کورش جونم قبل از هر چیزی من شرمنده اخلاق ورزشی شما هستم چند ر.ز نتونستم ب وبت سر بزنم اخه چند روز اینترنت قطع بود وقتی درست شد لب تاب خراب شد الان هر 2 سالم هستم ومن با سرعت نور اومدم تا در خدمت شما باشم خخخخخخخخخخخ

کورش جونم از دیروز برات بگم دیروز 25 خرداد تولدم بود ومن 28 سالم شد

balloons happy birthday

هورررررررررررررررررررررااااااااااااااااااا

وروز تولدم حسابی سور پرایز شدم  

بله من بدون اینکه ب دوستام بگم تولدم هستش اونا رو دعوت کردم خونمون تا دوره هم  باشیمGeburtstag Birthday ولی اونا من سور پرایزم کردم همه خبر داشتن تولدم هستش  وبرام کیک81 تولد گرفته بودن .... وهمینطور کادو Geburtstag Birthdayوحسابی من شرمنده کردن دیگه نمیدونی چقدر خوشحال بودم بابت دوستای خوبی ک دارم 

شب بابا محمد اومد خونه اونم من سورپرایز کرد بابت هدیه ک بهم داد وبعد ب خانواده هامون زنگ زد وهمه رو برای شام ایران باستان دعوت کرد همه با کادوهایی زیبا اومدن animated gif of happy birthday giftفقط خانواده دایی مرتضی نیومد ن چون اتریسا جون سرما خورده بود وترسیدن شما هم بگیری 

دیگه حسابی بهمون خوش گذشت 

امیدوارم همیشه در کنار هم شاد وخرسند باشیم 

birthday candles animations

کورش ودوستاش 

birthday candles animations

birthday candles animations

birthday candles animations

کورش وعمو مصطفی 

 

 

birthday candles animations

کورش و عمو مصطفی و عمو مسعود 

birthday candles animations

پسندها (5)

نظرات (19)

مامی ارمیا
29 خرداد 93 12:23
منا جونی تولدت مبارک عزیزم انشالله تولد 120سالگیتو جشن بگیرین
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممم
مامان کوثر
29 خرداد 93 18:26
سلام منا جون تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم همینطور شما
مهتا
29 خرداد 93 18:27
منا جون تولدت مبارک شب زیبایی بود بابت همه چیز ممنون
مامان منا
پاسخ
ممنون مهتا جون بابت کادو زیبایت ممنون
رضوان
29 خرداد 93 22:25
به به تولدتون مبااااارک خانوم گل.انشاا... ۱۲۰ساله بشید....چ دوستان خوبی...چ همسری مهربونی....همیشه شاد باشید کنار هم عزیززززم
مامان منا
پاسخ
ممنون رضوان جونننننننننننننننننننننننننننننن
مامان گل ناز
30 خرداد 93 2:24
سلام عزیزم...ممنون که به وبلاگمون سرزدین ماشالا گل پسر نازی دارین خدابراتون نگهش دارهمن شما رو لینک کردم گلم
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممممممم شما هم جز دوستای کورش جون قرار دارید
مامان ضحــــا
30 خرداد 93 10:53
سلام منا جون تولدت مبارك باشه چه دوستهاي مهربوني.دستشون درد نكنه هميشه دركنار هم خوش باشيد
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
پگاه مامان آرتین
30 خرداد 93 17:46
عزیزم مبارکه بهترینها روبرات آرزو دارم .چه کیک نازی وچه عکسای عالی وقشنگیی عزیزم رمزم چشم خصوصی می ذارم
مامان منا
پاسخ
ممنون پگاه جون
مریم
30 خرداد 93 19:32
سلام منا جون تولدت مبارک برات بهترینهارو ارزو میکنم
مامان منا
پاسخ
ممنون مریم جون
مامان بهار
30 خرداد 93 19:34
منا جونم تولدت مبارک 120 سالگیت
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممم
مامان سوگند
30 خرداد 93 19:42
منا جون تولدت مبارک امیدوارم همیشه 3 تایی در کنار هم شاد وباشید
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممم
خاله سارا
31 خرداد 93 8:33
موناجون قابل شمارونداشت عزیزم ارزش شما بیش از این حرفاس
مامان منا
پاسخ
ممنون سارا جون شما لطف دارید
مامی آتریسا جون
31 خرداد 93 10:27
منا جون تولدت مبارک باشه عزیزم، خوشحالم که یه همچین دوستای خوبی داری؛ آرزو می کنم همیشه کنار هم خوش و شاد و سلامت باشین عزیزم
مامان منا
پاسخ
ممنون گلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان آتریسا
31 خرداد 93 11:11
تولدت مبارک عزیزم.ان شااله همیشه درکنارهم شادوخوشحال باشید.ان شااله تولد120سالگیتون درکنارکورش جون ومحمدآقا
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله نفیسه
نیکــو
31 خرداد 93 16:22
سلام منا جون .. عزیزم خیلی از آشنایی باهاتون خوشحال شدم کوروش جون خیلی پسر دوست داشتنی و بانمکیه خدا برات حفظش کنه و ممنون که به ما سر زدین دوستی با شما باعث افتخاره بله با کمال میل شما رو لینک کردم امیدوارم که دوستهای خوبی برای هم باشیم
مامان منا
پاسخ
ممنون نیکو جون شما هم جز دوستای ناز کورش قرار گرفتید
مامان آرتین
1 تیر 93 7:57
به به تولدت مبارک مناجون . الهی 120 ساله شی
مامان منا
پاسخ
ممنون سعیده جون
میم مثل مادر
1 تیر 93 11:57
تولد مبارک انشالله
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممم لطف کردی ب ما سر زدید
مامان آروین
5 تیر 93 14:06
مامانیه مهربون تولدتون با تاخیر بهتون تبریک می گم ایشاله سایه پر مهرتون تا همیییییییییییشه رو سر پسر گل و خانواده عزیزت بااااااااااااشه
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممم
پدر و مادر آروین کوچولو
5 تیر 93 14:10
مامانی بی زحمت اگه میشه پسر ناز و کپل و دوست داشتنیتونو از طرفم یه ماچ آبدار کنید و ازش بپرسید با پسر کپلیه ما دوست میشه ؟ منتظر خبرتون هستیم بوووووووووووووس بوووس
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم کورش خیلی خوشحال میشه که دوستی ب این نازی دار
♥مرجان مامان آران و باران♥
7 تیر 93 19:06
تولدت مبارککککککککککک عزیزدلمممممممم ببخشید دیر شد بوسسسسسسسسسسسس
مامان منا
پاسخ
ممنون مرجان جون