کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

39 عشقمممممممممممممممممممممممممممم

1393/4/1 3:11
نویسنده : مامان منا
429 بازدید
اشتراک گذاری

 

If the picture does not load, press F5!

سلام عشقم ... سلام زندگیم .... سلام نفسم .......

کورش جونم چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوش میگذره ؟؟؟؟؟؟؟/

 امروز میدونی چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟ افرین امروز گل پسرم

ماهش میشه 

 

هورررررررررررررررررااااااااااااااااااااا

Gifs Animés anniversaire en anglais 14

کورش جونم 

ماهگیت مبارک 

totalgifs.com aniversario gif gif 07.gif 

ایشالله تولد 39 سالگیت 

کورش جونم من عاشق ثانیه ب ثانیه های این 39 ماهی هستم ک در کنار تو سپری کردم وجز بهترین ثانیه های زندگیم هستش

Gifs Animés love amour 13 

عشقم اگه بهت بگم دوست داشتنم نسبت بهت سال ب سال بیشتر میشه بازم کم گقتم .... اگه بگم دوست داشتنم ماه ب ماه بیشتر میشه بازم کم گفتم .... اگه بگم دوست داشتنم هفته ب هفته بیشتر میشه بازم کم گفتم .... اگه بگم دوست داشتنم روز ب روز بیشتر میشه بازم کم گفتم .... اگه بگم دوست داشتنم دقیقه ب دقیقه بیشتر میشه بازم کم گفتم ..... اگه بگم دوست داشتنم  ثانیه ب ثانیه بیشتر میشه بازم کم گفتم .... ا

Gifs Animés love amour 28

کورش جونم

نفسهایت تنها بهانه نفس کشیدن من وبابا محمد هستش 

Gifs Animés love amour 17

عزیزم این ماه هم برات ماهگرد گرفتیم  فقط چند روز زودتر بخاطر اینکه 5 شنبه ها خونه مامان لیدا وبابایی هستیم  وزحمت کیک گردن خودت افتاد چون شما عاشق کیک درست کردن هستی حسابی حال میکنی با کمک هم یک کیک خوشمزه درست کردیم Gifs Animés gateaux anniversaire 34و شب رفتیم خونه مامان لیدا  وبابایی وشما اول یک نانای حسابی کردی وبعد کیک فوت کردی  وسپس شام از بیرون گرفتیم وخوردیم .مقداری از کیک برای مامانی وبابایی اوردی و بابایی هم بهت کادو totalgifs.com aniversario gif gif 63.gif یک توپ خوشمل وزیبا داد دست بابایی درد نکن 

کورش جونم

ارزوی من وبابا محمد هر چی ارزوی خوبه مال تو باشه 

Gifs Animés anniversaire 49

Gifs Animés anniversaire 49

Gifs Animés anniversaire 49

   

پسندها (3)

نظرات (11)

خاله سارا
2 تیر 93 8:50
سلام کوروش جون اگه میدونسیم خودمون میومدیم وبا خاله عاطفه سورپرایزت میکردیم
مامان منا
پاسخ
ممنون سارا جون شما همیشه ب ما لطف دارید
مهتا
3 تیر 93 17:40
کورش عزیز دلم دوستت دارم اما نه به اندازه ی بارون....چون یه روز بند میاد دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف....چون یه روز اب میشه دوستت دارم نه به اندازه ی گل...چون یه روز پژمرده می شود دوستت دارم به اندازه ی دنیا ...... چون هیچ وقت تموم نمیشه............... کورش جون من قربوووووووووونت برم تولد39ماهگیت مبارک
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله مهتاااااااااااااااااااااااااا
نیکــو
3 تیر 93 22:38
مبـــآرکـــــــــه
مامان منا
پاسخ
ممنون نیکو جون
مامان یکتا
4 تیر 93 15:45
کورش جون تولدت مبارک ایشالله تولد 39 سالگیت در کنار خانوم ومامان وبابات
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممممممممم ایشالله
ارزو مامان سوگند
4 تیر 93 15:46
کورششش جونم تولد مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مامان منا
پاسخ
ممنون غزیزمممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان کوثر
4 تیر 93 15:47
کورش جونم 39 ماهگیت مبارک ایشالله تولد 39 سالگیت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم کوثر جون از طرف من ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
♥مرجان مامان آران و باران♥
7 تیر 93 19:05
39 ماهگردت مبارک عزیز دلممممممممممممممم
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله جونــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان ملی و کوروش
8 تیر 93 9:32
کورش جونم 39ماهگیت مبارک دست مامانی درد نکنه برات کیک پخته خدا مامان و بابا جونیتو حفظ کنه برات
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی آتریسا جون
8 تیر 93 17:41
عزیزم 39 ماهگیت مبارک باشه چه کیک خوشگلی حتما خوشمزه هم هست مرسی مامان منا
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
آتریسا جون
8 تیر 93 17:41
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایت ارزو مندم ای سبک بال در دعای سحرت هرگز از یاد نبر من بسی محتاجم ............ سلام خاله جون امیدوارم که خوب و سلامت باشی و خدا در این ماه مبارک شادی را به خانه ی شما بیاورد .
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم همینطور برای شماااااااااااااااااااا
مامان روشنک
8 تیر 93 17:48
کورش جونم تولدت مبارک عاشقتم
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم از طرف منم روشنک جون ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس