کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

اولین سینما رفتن کورش خان

1393/6/19 16:01
نویسنده : مامان منا
352 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

پرنسم

الهی غم نشینه تو دلت ... خنده بشینه  همیشه به روی اون لبات.... چشمات ستاره بارون شه ......غصه از دلت بیرو ن شه مهتابی بشه اسمون شبهات 

سلام یکی یه دونه ....گل تو خونه......

کورش جونم چه حال واحوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدارو شکر همه چیز خوب هستش حال شما هم خوبه ....

کورش  جونم زمان من وبابا محمد تلویزیون یک برنامه کودک داشت ب اسم مدرسه ی موشها خیلی قشنگ بود اکثر بچه ها این برنامه رو  دوست داشتن ومن وبابا محمد هم این برنامه رو خیلی دوست داشتیم

 

 

حالا هر وقت تلویزیون نشون میده من میبینم وبرای شما هم توضیح میدم شما هم می بینی و به گذشته بر میگردم .... حالا تازه سری جدیدش درست کردن شهر موش ها  

 

 

 

وقتی دیدیم  سینما گذاشتن صبر نکردیم بابا محمد گفت کورش ببریم سینما ومنم اطاعت امر کردم ودوشنبه 3 نفری رفتیم سینما شما که حسابی استقبال کردی وخیلی دوست داشتی من وبابا محمد فکر نمیکردیم اصلا بمونی ولی تا اخر فیلم دیدی وبا اهنگش دست زدی اینم از اولین سینما رفتن شما که همراه شد با فیلم شهر موشها

در تاریخ دوشنبه 17/شهریور / 1393

کورش جونم

من وبابا محمد

عاشقتیم 

Gifs Animés love amour 22

پسندها (3)

نظرات (5)

لباستان را به بيســت و هفــت نوع لبــاس تبديل کنيد
20 شهریور 93 23:23
ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامـــــــــــــــــ... دوســــت داريـــ "يک لباس بخريـــ کــــه به راحتي به بيـســت و هفــــت لبــاس تبديل بشــــه" ؟؟ مگـه نـه؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــيد.....
نیکــو
22 شهریور 93 13:12
عزیزم تلگرافت و چک کن لطفا
مامان منا
پاسخ
چشم عزیزم حتماااااا
سحر
31 شهریور 93 8:16
وای چه هیجان انگیز! منم اولین فیلمی که در سینما دیدم شهر موش ها بوده!!! در سن دو سالگی!! وارد سینما هم که شدم گفتم ااااا چه تلویزیون گنده ای!!!! D:
مهتــــــــــــــــا
2 مهر 93 0:24
کــــــــــــــــــــــــــــورش جونم خاله قربونت بره همیشه به گردش و شـــــــــــادی باشی ایشااله
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان طاها
2 مهر 93 9:29
سلام طاهای منم مثل کوروش جان بار اول رفت سینما فیلم شهر موشها وبهش خوش گذشت دوست داریم
مامان منا
پاسخ
عزیزمممممممممممممممممممممممممم ما بیشتررررررررررررررررررررر