کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

ولنتاین

1393/11/24 17:21
نویسنده : مامان منا
1,584 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

محمدم 

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ، مرا در خود کشیدی برمودای من 

کارت پستال ولنتاین 2015,کارت پستال ولنتاین

محمدم عشق زندگیم برای من که در کنار تو هستم یک روز در سال روز عشق نیست بلکه هر روزم روز ولنتاین هستش

عاشقتم 

 

کادو ولنتاین

حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد و کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن و من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی…

کادوی ولنتاین

سلام کورش جونم 

پرنس زیبای ما 

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟ یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
 

کارت پستال ولنتاین 2015,کارت پستال ولنتاین

من وبابات عاشق شما هستیم وهر چقدر از خدای مهربونم بابت فرشته زیبایی که ب ما داد شکر کنیم بازم کم هستش 

Gifs Animés je taime 102

خدا جونم ممنون 

 

شاهزاده ام

هر ساغت ودقیقه و ثانیه ای که تو در کنار من وبابا محمد هستی پر از عشق هستش یک روز در سال برای عشق ما کافی نیست 

من وبابا محمد عشقمون بهت هدیه میدیم

Gifs Animés je taime 79 

کورش جونم تو تمام دنیای ما هستی  

عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم 

Gifs Animés je taime 21

میدونی آدما بین الف تا ی قرار دارند. بعضی ها مثل ” ب ” برات میمیرند، مثل ” د ” دوستت دارند، مثل ” ع ” عا شقت میشوند، مثل ” م ” منتظر می مونند تا یه روز مثل ” ی ” یارت بشن.

totalgifs.com love2 gif gif 14.gif 

 

کورش جونم امسال یک کادو کوچولو من وبابا محمد برات خریدیم وقتی باز کردی حسابی خوشحال شدی یک مدت از تفنگ خوشت اومده وهمیشه تو خونه تفنگ بازی میکنی وما هم یک تفنگ گرفتیم وپیش بینیمون درست در اومد خیلی دوسش داری 

 

پسندها (2)

نظرات (0)