کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

روز شماری تولد عشقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

1393/12/16 17:50
نویسنده : مامان منا
824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم......سلام هستی من ...... سلام زندگیم ............. سلام  دنیای من..........

سلام  

پرنســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

کورش جونم حال واحوال شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدارو شکر خیلی خوب هستی .....

منوبابا محمد  که خیلی خیلی بهتر تو هستیم  چون  روز شمار تولدت شروع کردیم ودارم کارهای تولدت شروع کردم وسایلی که باید سفارش میدادم سفارش دادم و وسایلی که باید میخریدیم رفتیم تهران  خریدیم  فعلا حسابی مشغول کارهای تولد هستیم وجالب هر کی ازت چیزی میپرسه شما جواب میدی نمیگم خیلی خیلی محکم هستی 

کورش جونم تو دیگه بزرگ شدی وامروز حسابی ذوق کردم بزرگ شدنت با دفت دیدم و وقتی امروز عکسات دیدم دیدم چقدر کوچولو بودی والان  من ومحمد یک پسر 4 ساله داریم و با تمام وجود عاشقش هستیم ومن به خودم می بالم که خدا بهترین نعمت  دنیا رو بهم داده

و4 سال  هستش  که من وتو بابا محمد در کنار هم خوشحال بودیم ومیخندیدیم وبفضی وقتها برای بیماریهایی که شما دچار شدی ناراحت بودیم وگریه میکردیم  اگه هر دقیقه وثانیه خدای مهربون شکر کنم بازم کم هستش

خدا جونم خیلی دوست دارممممممم وبا تمام وجودم ازت تشکر میکنم

خدا جونم عاشقتممممممممممممممممممممممممممممم

امروز عکسای نوزادیت دیدم ودوست داشتم چند تاش برات تو وبت بزارم 

اولین عکس زندگیت 

 

 

اولین خوابت تو خونمون 

 

اولین پستونکت 

 

اولین شیشه 

 

اولین دندون کش

 

اولین شانه 

 

اولین راه رفتن 

 

اولین سه چرخ سواری 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)