کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

اولین پیام

1390/12/6 18:52
نویسنده : مامان منا
367 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم خوشمزه امروز شاهکار کردی ! من با مامان لیدا تلفنی صحبت میکردم و از فرصت استفاده کردی یواشکی رفتی سراغ گوشیم ابرو من تا خودم بهت برسونم کارت انجام داده بودی . به اخرین شماره پیام داده بودی چشمک  اخرین شماره مامان لیدا بود ولی نمیدونم منظورت از این پیام چی بوده متن پیام /gyu این بوده .لطفا هر کسی که میدون به منم بگه مرسی

 

 niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ستاره
7 اسفند 90 7:39
یک پیشنهاد خوب!!!

با اضافه کردن مجله قاصدک به لینکدونی خود،در کوتاهترین زمان ،دسترسی آسان و راحتی را به مطالب آموزشی و سرگرمی تجربه کنید.

کافیست یک بار امتحان کنید.

با تشکر:خاله ستاره



حتما سر میزتن

مامانی درسا
9 اسفند 90 7:29
مامانی فکر کنم برای لیدا فرستاده نه مامان لیدا قربون این نی نی های باهوش . به ما هم سربزنید. خوشحال میشم .


عزیزم ممنون که به وبلاگ کورش سر زدید مامان لیدا مادر بزرگ کورش.
ilijoon
9 اسفند 90 14:35
(گلم يه كوچولو ديگه اومدم)
معني پيامش اين بود فكر كنم دلش برا مامان ليدا تنگ شده بود دوستت دارم اگه دوست داشتي لينكم كن تا با هم دوست بشيم


ممنون به وبلاگ کورش سر زدید فکر کنم همین منظورش بوده منم خوشحال میشم با هم دوست بشیم
مامان یکتا
18 اسفند 90 0:54
منم فکر میکنم که دلش برای مامان لیداش تنگ شده



منم همین نظر دارم
خاله سارا
19 فروردین 91 8:52
خوب کاری کردی عزیزم تا باشه دیگه مامانت دیگه تلفن و برنداره هی هی غیبت کنه یه ذره حواسشم بده تو بازم ازکارا بکن کوروش جون



چشم خاله سارا میدونم مامانم چیکارش کنم