کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

سالگرد چشن

1391/2/3 1:03
نویسنده : مامان منا
492 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

Proposal

هروز با شوق ديدنت چشم ميگشايم و وقتي تو را در كنارم ميبينم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تويي را به من هديه داد

سالروز آغاز با هم بودمان مبارك

 

 

عزیزم امروز ساگرد چشن من و بابا محمد هووووووووووووررررررررررااااااااااااااااااااا

امسال سال که در کنار هم زندگی میکنیم

محمدم امسال اولین سالی که روز به این مهمی در کنارم نیستی منم از همین جا با تمام وجودم بهت میگم عاشقتم و من خوشبخت ترین زن دنیا هستم در کنار تو

امیدوارم تا اخرین نفسم در کنار تو باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مجله الکترونیکی مه بانو
4 اردیبهشت 91 19:31
سلام مامان مهربون، وبلاگ بسیار زیبایی دارید.
به وبلاگ ما سر بزنید، برای روز زن هدیه ویژه ای برای همه بانوان ایرانی داریم.



سلام خیلی ممنون
مامان رضا جونی
5 اردیبهشت 91 17:23
سلام خانمی
بالاخره تونستم بیام پیشتون
سالگرد ازدواجتون هم هزار هزار بار مبارکککککککککک
انشاالله بهترین روزها رو در کنار هم تجربه کنید


سلام خیلی ممنون لطف کردید
مامان رضا جونی
5 اردیبهشت 91 19:17
هان یادم رفت اینکه برای وبتون خیلی قالب قشنگی رو انتخاب کردید
امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم


به قشنگی وب شما نیست . منم امیدوارم
مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 1:32
مبارکه عزیزم انشاالله در کنار هم شاد باشین و البته سالم سالم


خیلی ممنون
مینا
7 اردیبهشت 91 18:28
عزیزم انشاالله جشن 100 سالگی ازدواجتونو جشن بگیرید و همیشه در کنار هم خوشبخت باشید


ممنون مینا جون انشالله عروسی خودت به زودی زود