کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

تنوع غذا

1391/2/9 17:47
نویسنده : مامان منا
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم یک هفته هستش تنوع غذایی بهت دادم تا یک هفته قبل درست مثل دستور  خانه بهداشت عمل میکردم الان دیگه علاوه بر زرده تخم مرغ البته به زور میخوردی کمی سفیده تخم مرغ هم بهت میدم    سوپ هم کامل با دستگاه له میکردم و به زور میخوابیدی بهت میدادم الان دیگه کل سوپ تو له نمیکنم فقط مرغ یا گوشتش بقیه رو میذارم کاملا پخته بشه وقتی هم میخوام بهت بدم نشسته ای میدم بعضی وقتا هم موقع ناهار خوردن غذاهای سر میز بهت میدم با بازی کردن میخوری  راستی یادم رفت کلا از اول تا حالا هر چی بخوای بخوری باید برنامه فیتیله هم حتما باشه وگرنه نمیخوری برای همین هر هفته این برنامه رو من پر میکنم تا هر موقع نیاز شد بزارم zibaالهی فدات بشم که قانون های خاصی داری تنها غذای که خودت اشاره میکنی بهت بدم ماست و دوغ وتو میوه ها علاقه خاصی به هندوانه داری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر کوثر
13 اردیبهشت 91 7:05

نوش جووووووووووووووونشششششششششششش

کوثر من به هندونه میگفت: هندونده



وای عزیزو با این شیرین زبونیاشون ادم میخواد بخوردشون
مهسا مامان باربد
13 اردیبهشت 91 14:46
barbod ham aaaaaaaaasheghe hendoonas
nooshe joonet



فکر کنم هندونه خوردن بین بچه ها مد شده


مینا
20 اردیبهشت 91 20:43
الهی فدات بشم که خودتم مثل هندونه شیرین و خوشگل هستی


خاله مینا تا شما باشی به من نمی رسه