کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

هنرهای عزیز دلم

1391/2/9 20:08
نویسنده : مامان منا
440 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم هر روز یک هنر رو میکنی   شکلک های ِ هلن امروز از وقتی بیدار شدی خودت شکل موش میکنی   چشمات جمع میکنی و دماغت رو هم جمع میکنی و لب دهانتم غنچه میکنی الهی فدات بشم با این هنرات

 

شرمنده اخلاق ورزشی شما  اگه کیفییت عکسها خوب نیست چون با گوشی گرفتم وشما هم به سختی جلو گوشی موش شدی میخواستی گوشی بگیری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رضا جونی
8 اردیبهشت 91 20:05



مسی مسی
baba mohammad
8 اردیبهشت 91 21:12
kourosh azizam kheyle delam baraye sheytonehat tangh shode .[baraye mamanet ham hamentovr].man be doaye shoma kheyle ehteyaj daram.az haminja hardotatono meboooooosam.,,baba mohammad


باباجون منم خیلی دلم برات تنگ شده من و مامان منا لحظه به لحظه دعا میکنیم تا موفق بشی به امید موفقیت
مامانی درسا
10 اردیبهشت 91 11:44
عزیزم بروخصوصی


مرسی عزیزم خوندم عالی بود
مهسا مامان باربد
13 اردیبهشت 91 14:47



ممنون مهسا جون
مینا
20 اردیبهشت 91 20:49
وای کوروش جونم واقعا خوردنی شدی
دوستت دارم


من بیشتر