کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

کوتاه کردن موها

1391/2/13 17:21
نویسنده : مامان منا
526 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونم امروز با هم رفتیم حمام حسابی هم اب بازی کردی  وقتی از حمام اومدیم بیرون حسابی خسته شدی سریع خوابت برد مثل یک فرشته کوچولو   وقتی خواب بودی بالا سرت نشسته بودم دیدم موهات خیلی بلند شده وقتی هم بیداری نمیذاری کسی دست به سرت بزنه تصمیم گرفتم تا خوابی خودم برات کوتاه کنم   راستی تا امروز مو هیچ کس کوتاه نکرده بودم خلاصه تا اونجایی که جا داشت کوتاه کردم وقتی بیدار شدی موهات دیدم عالی شده بود البته این نظر خودم فقط خوب شد بابا نیست تا بگه چرا پسرم اینجوریش کردی ؟ خوب عوضش دیگه گرمت نمیشه . ستاد روحیه دهی .......

 

پسندها (1)

نظرات (16)

baba mohammad
14 اردیبهشت 91 22:28
mosh shodanet ham mesle karhae degat khoshgele.kheyle delam baraye har dotaton tang shode,to baraye sheytonehat on yeke ham barae mehrabonyish. ....doa koned in chan roz zodtar begzare.beomed didar.booooos booooooooooossssssssss


مسی مسی ما هم دلمون برات تنگ شده
بابای ارشیا
15 اردیبهشت 91 16:03
سلام . ممنون که به ارشیای من سر زدید . شما لطف دارید . من هر روز یکی دوبار وب کوروش جون میام . اگه خواستی عکسها رو بدون آپلود بفرست ایمیلم روشون کار کنم یه خورده کیفیتشون بهتر بشه . براتون برگردونم . عکسای بالایت به زیبایی پسر گلته . ببوسش جای من .



مرسی . چشم حتما مزاحمتون میشم
مامان مانی
15 اردیبهشت 91 18:15
سلام مامانی ممنون از اینکه به ما سر زدینراستی منم قبلا همش خودم موهای پسرم و کوتاه می کردم خیلی هم قشنگ می شد



ولی هیچ کس از کوتاه کردن من تعریف نکرد
مادر کوثر
15 اردیبهشت 91 18:30




مرسی عزیزم
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 اردیبهشت 91 9:58
این عکس کوروش جون رو توی آتلیه گرفتید ؟؟؟؟؟؟


بله ملیحه جون این عکس با اون عکس که کنارش خوردکورش مال اتلیه هستش این 2 تا عکسارو چاپ کردم تا کورش روز تولدش به مهمونا بده
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 اردیبهشت 91 11:01
بابا ای ول خودت دست به تیغ شدی
کورش خان مبارککککککککه



دیگه چیکار کنیم کم کم هنرهایم باید رو کنم
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 اردیبهشت 91 11:02
می بینم که آخرش خودت دست به آچار شدی
کوروش خان مبارکککککککککه


مسی مسی مسی
❤。★مامان رضا جون★。❤
16 اردیبهشت 91 21:29
بابا محمد کجاست که برای تون یک عالمه بوسسسسسسسسسسسسسسسس فرستاده؟؟؟؟


چی بگم دست روی دلم گذاشتی از 31 فروردین رفته چین به امید خدا 20 فروردین اینجا هستش .
مامان پری
17 اردیبهشت 91 2:01
سلام ممنون به وب ماهم اومدی
عزیزم این شکلکاتوو از کجا بر می داری عالین


منم از شما ممنونم به کورش سر زدید
❤。★مامان رضا جون★。❤
17 اردیبهشت 91 10:51
وای فکر کن سوغاتیا سوغاتیا



تا الان همه مال کورش بوده دیگه چمدونش جا نداره برای من چیزی بگیره
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 91 11:27
سلام.کوروش جونم مبارک باشه خاله جون.راستی من هم چند بار این کار رو کردم .اصلا روحیه ات رو نباز خیلی هم خوشگل می شن.امیرحسین من تا الان که سه سالش تموم شد فقط سه بار آرایشگاه بردیم .اونم با جیغ و داد. بعد اون دیگه حریفش فقط من بودم.الان هم کلی باید رشوه بگیره تا بره موهاشو کوتاه کنن.ادامه بده.آرایشگر خوبی می شی.


سلام عزیزم ممنون از روحیه دادنت .فکر کنم اگه همین جور ادامه بدم یک ارایشگاه بزنم
مامان امیرحسین
17 اردیبهشت 91 11:29
سلام راستی کوروش جونم ما خیلی وقته لینکتون کردیم. البته با اجازه.



سلام دوست خوبم شما لطف کردید من با تاخیر این کار کردم
❤。★مامان رضا جون★。❤
17 اردیبهشت 91 19:04
وای نگو
یعنی آقا کوروش به این زودی جای مامان منا رو گرفت
تو هم زرنگی کن هر چی برای کوروش بود برای خودت بردار
مثلا لباس های خوایش رو تصاحب کن، شورت و سوتیناش رو کش برو
دیگه نمی دونم یک کاری بکن دیگه دل من رو خنک کن
من بی صبرانه منتظرم برام بکی بابایی چی می یارهههههههههههههههههه
یک وقت نکی این مشهدی ها چقدر فضولند




حسابی بلد کورش چیکار کنه محمد دلتنگیش هیچ وقت نشون نمیداد حالا زنگ میزنه میگه کورش چیکار میکنه ؟ گوشی بده به کورش اونم خودش لوس میکنه باهاش حرف نمیزنه؟بچه های حالا بلد هستن چیکار کنن!!!!!!!!
بیا شوهر بزرگ کن ÷!!!!!!!!!



ملیحه جون این چه حرفی؟فکر کنم ما با هم دوستیما . انشالله وقتی رسید اگه سوغاتی برای من اورده باشه بهت میگم
مینا
20 اردیبهشت 91 20:38
وای چه مامان هنرمندی لطفا بزار موهای کوروش بلند بشه براش فشن کن



انشالله این دفعه
خاله سارا
23 اردیبهشت 91 9:55
سلام عزیزم خوشحال شدم که آقاتون به سلامتی برگشتن خوش باشین مونا جون خودت تعریف نکنی کی تعریف کنه دیگه یعنی بیایم خونتون از این عکسا رو هم به من میدی


مرسی عزیزم
مامان فاطمه گلی
6 خرداد 91 10:44
می خورمت کورش چقدر نازی مامانی این عکسو گذاشتی حتمآبراش اسفند دود کن



خاله جون شما لطف دارید