کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

اب بازی

1391/2/12 17:45
نویسنده : مامان منا
480 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم از وقتی اومدیم خونه مامان لیدا خیلی شیطون شدی  نمی دونم وقتی بریم خونه خودمون من چه جوری حریف شما بشم http://www.khavaranshop.com/ همش در حال شیطونی هستی . الان چند روز فقط میخواهی اب بازی کنی هر جا اب باشه یا شیر اب باز بشه عزیز دلم اونجاست     زیبا یا دست هر کی شد میگیری و با اشاره بهشون حیاط نشون میدی وقتی میری تو حیاط شیر اب نشون میدی  تا برات باز کنن بازم راضی نمیشی حالا دستات زیرش میگیری و کامل خودت خیس میکنی بعدش اشاره میکنی باغچه اب بدیم   ۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩خوش آمدید عزیزم.نظر یادت نره ! اب دادن باغچه هم که تموم شد دوباره اشاره میکنی از سر شروع کنیم . بعدش میای تو خونه گریه ای سر میدی که خدا میدونه 2  روز قبل عمو مصطفی اومده دنبالمون بریم فین تا هوای شما عوض بشه  اونجا فقط میخواستی اب بازی کنی   حسابی عمو خسته شده بود یا مثلا دیروز با هم رفتیم پارک تا شما اونجا بازی کنی از اول تا اخر سر حوض اب بازی میکردی  دیگه با خواهش اومدیم خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

❤。★مامان رضا جون★。❤
12 اردیبهشت 91 21:22
ای جانم
کاشکی از آب بازی توی فین کوروش خان عکس برامون می گذاشتی
رضا هم وقتی بردیمش فین فقط و فقط آب فین رو دید و وقتی می خواستیم برگردیم جیگرمون رو در آورد....
[hr
اخه بابامحمد دوربین دنبال خودش برده
❤。★مامان رضا جون★。❤
12 اردیبهشت 91 21:34
انقدر آب بازی شازده پسر جالب بود یادم رفت چی اومده بودم بگم
اومدم بگم
.
.
.
امروز می دونی کی رو دیدم
یکی از نی نی وبلاگی ها رو
خودم که باورم نمی شه انقدر دنیا کوچیکه که با نی نی وبلاگ هم دوستای خوبی مثل شما رو می شه پیدا کرد
این رو گفتم که بگم بعید نیست یک روزی بشه ما هم هم رو ببینیم
باورت می شه من کاشونی ها رو خیلی دوست دارم
اصلیت مامان من یزدیه و من خیلی اخلاقیات مردم کویر رو دوست دارم
باورت می شه اگه یک روز بگن باید منتقله کاشان بشید با سر می یام
من که اینجا خیلی احساس غربت می کنم ولی یاد ندارم وقتی کاشون میام مهمون نوازی تون به آدم حس توی خونه خودش بودن رو نده
دوست دارم
روی ماه شازده پسر رو یک گاز گنده و یک بوس گنده بکن

یک انتقاد بکنم؟؟؟

چرا از پسر خوشگلمون عکس کم می گذاری؟؟؟؟
بگو مگه تو فضولی؟؟؟؟
آخه شما رو که نمی تونیم ببینیم ،حداقل مغز بادوم رو که می شه ببینیم



سلام عزیزم فکر کنم با نسترن جون قرار داشتی امیدوارم بهت خوش گذشته باشه من که از خدام ببینمت. شما درست میگین عکسهای کورش کم اخه این پسمل حریفش نمیشیم ازش عکس بگیریم تا دوربین مبینه سریع میاد دوربین از ما بگیر خودش عکس بگیر
مامانی درسا
13 اردیبهشت 91 1:32
قربون این ماهی کوجولو برم من ..... عزیزم آب بازی مزه داده ها .....طفلی مامان روزی چند بار لباس عوض کردنو ...... خدا قوت مامانی


مرسی عزیزم فکر کنم اینجور که کورش پیش میره لباس کم بیاریم .......
مادر کوثر
13 اردیبهشت 91 7:02
وای قربونش برم
مامانی بذار قند عسلمون راحت بازیشو بکنه
مطمئن باش یه چند وقت دیگه یادش میره

خداروشکر که عادات اینجوریشون در حد یه هیجان زودگذره



عزیزم امیدوارم زود فراموشش بشه به امید همون روز


❤。★مامان رضا جون★。❤
13 اردیبهشت 91 10:52
آره عزیزم قرار گذاشتیم توی میدون وسط شهر و با شماره هامون راحت هم رو پیدا کردیم
جات خالی تا 7:30 -8 شب توی ایستگاه اتوبوس نشسته بودیم غیبت مادر شوهر می کردیم
انقده حال داد:


وووواااای ی ی چه کار بدی خودمونم چند سال دیگه مادر شوهر میشیم
مهسا مامان باربد
13 اردیبهشت 91 14:45
آخی عزیزم. چقدر دلم برات تنگ شده بود. می بنم که حسابی شیطون شدی خاله جووووووون




از حسابی هم بیشتر ....حسابی مامانم خسته میکنم
ولی این خستگی شیرین

❤。★مامان رضا جون★。❤
13 اردیبهشت 91 20:07
فکر کن عروسمون چشت سرمون غیبت کنه
چشاش رو در می اریم
ولی بگذار اون طفلکی هم یک کم چاق بشه،بچه خودمون حالش رو می کنه
هان
.
..


عروسای اون زمان دیگه کاری به این چیزا ندارن . من میترسم کارهایی بدتر از غیبت بهمون بکنن.. وووووواااااای
مامان امیرحسین
13 اردیبهشت 91 20:53
سلام .خاله جون.قربونت برم.بچه ها همشون عاشق آب بازی اند.خوش بگذره. بوس بوس



مرسی . ایشالله امیر حسین جون به زودی زود این کارهارو انجام بده حال کنی
محيا كوچولو
13 اردیبهشت 91 23:15
سلام خاله جون
از آشنايي تون خوشحال شدم
ممنون كه به من سر زدين
ايشالله هميشه شاد و سلامت باشيد@}

سلام عزیزم منم خوشحالم که همچین دوستی پیدا کردم
❤。★مامان رضا جون★。❤
14 اردیبهشت 91 10:16
آره فکر کنم سرمون رو گوش تا گوش ببرن


پس ولش فعلا همون که از دستمون بر می یاد روی مادر شوهر اعمال کنیم فردا نگیم ما غیبت مادر شوهر رو هم نکردیم



ما عروسهای خوبی هستیم این کارهارو نمیکنیم مگه نه؟