کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

مهمان

1391/4/21 4:11
نویسنده : مامان منا
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم عزیزم خدارو شکر بهتر شدی  تقریبا تب نداری خیلی کم  

امشب قرار دوستای من  بیان خونمون شما متوجه شدی اخه زیاد اذیت نمیکنی تازه کمک هم میکنی       فدات بشم امروز که بابامحمد باید زود بیاد زنگ زده میگه من تا عصری نمیام ساعت 7 بابا اومده خونه یک کمک بزرگ کرده این کمک مهمونا میدونن چی؟مهمون ها نزدیک ساعت 10 اومدن مینا جون و ملیحه جون وهمسر محترمشون شما حسابی برو وبیا میکردی دست خاله هارو میگرفتی وبهشون میگفتی کجا بشینن وبعد شام خوردیم نمیدونم از شام خوششون اومد یانه؟بعد از شام کیف خاله رو براشون اوردی و بهشون دادی خیلی جالب بود بعد چای با کیک خوردیم و بعدش بستنی خوردیم دوباره کیفهاشون اوردی. ساعت 2 بامداد بود خاله مینا رفت بعد خاله ملیحه که میخواست بره رفتیم لب در بدرقه بکنیم گفتن بریم سر کوچه وبرگردیم با ماشین ما هم قبول کردیم ظرف سوپت هم دست من بود که شاید بیرون بخوری که سر از باغ فین در اوردیم یک دور زدیم برگشتیم شما هم تو ماشین خوابت برد شب خیلی عالی بود به من که حسابی خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله سارا
24 تیر 91 8:42
صبح شنبت بخیر خاله خداروشکر که بهتر شدی دست ننت درد نکنه با این پسملش که انگد خوبه کمک مامان میکنه


مسی خاله ناززززززززززززززممممممممممممممم
مامان مهبد كوچولو
24 تیر 91 8:49
خدا گل پسرتو واست حفظ كنه . خيلي دوست داشتنيه


ممنون گلم شما لطف دارید مهبد جونم خیلی دوست داشتنی
الهام مادر اينده
24 تیر 91 9:40
سلام عزيزم
جيگرتو با اين روابط عمومي قوي


مسی خاله عزیزممممممممممممممم
❤。★مامان رضا جون★。❤
24 تیر 91 11:20
سلام خوشگله خاله
خدا رو شکر که حالت خوب شده و دوباره داری برای مامانی شیرین کاری می کنی
همیشه سلامت تندرست باشی عزیزم


خدارو شکر خوب شده ممنون عزیز دلم
خاله مینا
24 تیر 91 21:18
کوروش عزیزم، به من هم خوش گذشت و از مامان مهربونت هم ممنونم که اینقدر زحمت کشیده بود و اون شب بهش زحمت دادیم.


مینا جون شما لطف دارید
خاله ملیحه
25 تیر 91 0:10
سلام به کورش جونم و مامان عزیزش: زحمتای ما،اول دست بابامحمد درد نکنه که باکمک بزرگی که به مامان منا کرده بود واقعا همه ما سورپرایزشدیم بعدم دست گل مامانت درد نکنه که غذاهاش فوق العاده خوشمزه بود. قربونت برم خاله جون که بعد از شام اونجوری کیف من و خاله مینا رو آوردی و بازبون بی زبونی میخواستی بگی بس خاله برید خونتون آخه مگه نمیدونی که من عاشقت هستم و زود نمیتونم دل ازت بکنم؟؟؟!!! خلاصه که شب فوق العاده زیبایی بود


سلام ملیحه جون شما لطف دارید