کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

کارهای دیروز

1391/7/5 17:48
نویسنده : مامان منا
560 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

سلام عشقم خوبی عزیزم ؟

کورش جونم من که میخوام این چند وقت فراموش کنم نمیشه یک هفته بود داروهات خورده بودی ولی هنوز دست به گوشت میزاشتی برای همین رفتیم دکتر معاینه که شدی l45.gifگفت عفونت به گوشش ریخته ودوباره باید یک نوع دیگه انتی بیوتیک بخوره کوتوریماکسازول برات نوشت  .باید 7 روز بخوری داشت یادم میرفت مطب دایی بابا محمد رفته بودیم دیروز افتتاح شده بود طبقه دوم و در ورودیش بغل پله هستش برای همین فقط ما اونجا بودیم وهمه درها باز بود وشما هم بازی قایم موشک کاملا بلد شدی بصورت حرفه ای اینا رو گفتم  برای این مطلب که میخوام بنویسم ما مشغول صحبت در مورد شما بودیم که یک لحظه دیدم نیستی اومدم تو راهرو انتطار اونجا نبودبی یک لحظه مردم فقط دویدم طرف راه پله ها کیفم از دستم افتاد به دیوار میخوردم میرفتم دیدم اونجا نیستی بابا محمد   هم پشت سر من بود حالا دنبالت میگشتم گه دیدیم تو اتاق منشی قایم شدی وای اون موقع نفسم اومد بالا ولی اروم نشدم شوک بدی بود

بعد از دکتر مامان لیدا زنگ زد که خواهر خاله نفیسه دستگاه اورده تا برای اولین بار صدای قلب نی نی بشنویم اگه میخواهید شما هم بیاید که ما هم رفتیم وای چه ذوقی کردیم وقتی صداش شنیدیم شما که تکون نمی خوردی فقط مات بودی که این چه صدای داره میاد خلاصه همه خوشحال شدیم بعد ما داروهای شما گرفتیم وبه طرف خونه رفتیم

بعد از اینکه کارهات کردم رفتم تو اتاق خودم دیدم صدای بابا محمد میاد که داره صدات میزن میگم چی شده میگه کورش نیست زیر مبل دیدیم هر جا که ممکنه رفته باشی دیدیم هیچ خبری نبود یک لحظه دیدم در اتاق کار بابا محمد باز هستش ولی چراغش خاموش سریع رفتیم اونجا پیدات نکردیم  بابا محمد رفت پشت میزش دید شما اونجا قایم شدی حسابی دوباره ترسیدیم  وای امروز چه روزی بود پر از شیطنت شما

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نایسل
5 مهر 91 19:24
وای وروووجککککککککککککککککککک چرا قایم بشی


همین بگو از دست این پسمل شیطون
نایسل
5 مهر 91 19:24
عزیز دلممم نی نی وبلاگ فیلترش کرده


شانس من دیگه
خاله سارا
6 مهر 91 8:09
سلام سلام صد تاسلام مونا جون بچه داره بازی میکنه خب فکر می کنی همه بازیها این طوریه که بشینه پیشت باهاش بازی کنی گاهی وقتا این بازیها لازمه کاره


بله بازی داریم تا بازی امیدوارم هیچ کس تو اون شرایط قرار نگیره
باران
6 مهر 91 12:54
حق، معرفت به هر نگاهم داده / در حلقه ی عشق خویش راهم داده
اینها همه علتش فقط یک چیز است / ایرانی ام و رضا پناهم داده . . .
میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا مبارک


ممنون عزیزم منم تولد امام رضا بهت تبریک میگم
شقایق(مامان محمد ارشان)
6 مهر 91 12:59
واااااااااااااااااااااااااااای قربونت بشم که بازیت دل مامان و بابارو برده
خاله حداقل یه جا قایم شو که راحت پیدات کنن.


همین بگو میره جایی قایم میشه که اصلا فکرش نمیشه کرد
خاله مهتا
6 مهر 91 19:24
اصلا هم کورش جونم شیطون نیست فقط یه کم به قایم موشک علاقه داره!!!!!!!!!!!!!مگه نه کورش عزیز دلللللللللللللمممممممممممممممم؟؟؟؟


از یه کم بیشتر علاقه داره عاشق این که من اذیت کن بعد بهم بخنده
مامان آرینا موفرفری
7 مهر 91 16:14
انشااله کوروش جون زودتر خوب بشه.
مامانی عجب شوک بدی حتی تصورشم خیلی سخته.


وای امیدوارم هیچ مامانی تو این شرایط قرار نگیره
مامان آرشینا
7 مهر 91 17:11
وای عزیز من ،مامان کوروش سلام پسرتون خیلی ماهه.ایشالا همیشه سلامت باشه .دلتون شاد و لبتون پرخنده باد.از طرف من ببوسینش.مرسی که به وبلاگ دخملم سرزدید .من شمارولینک کردم


منم از شما ممنونم به وب کورش سر زدید منم شما رو لینک کردم
مامان رضا جونی
8 مهر 91 11:16
ای شیطون طلا که با مامان و بابا اینقده بازی های خطرناک می کنی
خوب قبلش اطلاع بده که منا جونم کوب نکنه دیگه


ملیحه جون ممنون که این دفعه هوای من داشتی
آرزو مامان نیکی
9 مهر 91 7:51
ایشاله که زودی خوب بشه این ووروجک
تنش سالم و لباش پر خنده باشه


ممنون ارزو جون همین طور نیکی جونم


مامانی درسا
9 مهر 91 11:42
سلام عزیز دلم کورشی خوب شیطون شدی عزیزم ...... مامانی سلام مخصوص هم برای شما یه ماهه از همه ی شما بیخبر بودم خدا رو شکر میکنم دوباره تونستم بیام دیدنتون ..... سرفرصت میام دوباره پستای نخونده رو میخونم دوستتون دارم


سلام عزیزم اومدم بهتون سرزدم
مامان رضا جونی
9 مهر 91 12:05
سلام عزیزم
چه خبر؟


ممنون که یادمون هستی