کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

احوالات کورش خان

1391/7/29 3:32
نویسنده : مامان منا
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو حال واحوالت چطور ه؟ خدارو شکر امیدوارم همیشه خوب وسرحال و شاد باشی کورش جونم این پست مخصوص کارهات هستش میخواهم تا اونجایی که یادم هستش گوشه از هنرهات برات بگم که وقتی بزرگ شدی ببینی چقدر شما خوردنی بودی

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

کورش جونم الهی من فدات بشم وقتی که کیف من برداری و روی دستت میزاری وبا من وبابا محمد بای بای میکنی وبه طرف در میری که بری بیرون

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم وقتی من وشما پیاده رویی میریم کمی که راه رفتیم دست من از دست خودت جدا میکنی ومن به طرف خونه هل میدی وبعد با من بای بای میکنی وخودت میری وبه من می فهمونی که شما دلت میخواهد تنهایی بری وبعد با یه فیلمی بر میگردیم خونه

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم که عاشق ماشینت هستی وقتی میری تو ماشینت بشینی اول موهات تو اینه بغل مرتب میکنی بعد حرکت میکنی

الهی من فدات بشم وقتی با سه چرخه بیرون میریم ٥animated gifs of toys- tricycle دقیقه اول همه چیز عالی ولی بعد بلند میشی بوق بوق میکنی فرمون این طرف و اون طرف میکنی

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم که موقع غذا خوردن هر کی از سر جاش بلند بشه سریع میدوی جاش میشینی وقاشق و چنگالش بر میداری و شروع به خندیدن میکنی

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم که تو اوج فیلم دیدن من وبابا محمد کنترل بر میداری وسریع شبکه عوض میکنی و شروع میکنی به خندیدن 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم که عاشق تخت بابایی ومامانی هستی که بری روی تخت وبالا وپایین بپری فقط تخت اونارو علاقه خاصی داری الهی من فدات بشم تا بابا محمد از ماشین پیاده میشه سریع سر جاش میشنی وفرمون میگری وراهنما میزنی بوق میزنی ووقتی بابا محمد میاد بشین نمیزاری چنان فرمون نگه میداری که به زور از فرمون جدات میکنیم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم وقتی لباس جدید می پوشی سریع به همه نشون میدی تا ببینن

الهی من فدات بشم وقتی تلویزیون حیوان نشون میده شما هم یه جوری نشون میدی که منظورشون چی مثلا کلاغ_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ ق میگی ودستت تکون میدی وگربه گ میگی

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم وقتی میخوای غذا بخوری۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ اول کنترل برام میاری تا برات فیتیله بزارم بعد غذا بخوری 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم که وقتی اسباب بازی میخوای ومن بهت نمیدم با یک دستت تفنگت animated gifs of toys- drill toyطرف  من میگیری  و با اون دستت اشاره میکنی تا اسباب بازیت بدم اگه بهت ندم بهم تیر میزنی

 

الهی من فدات بشم که یکلام هستی وقتی میخواهی کاری بکنی باید همون کار انجام بشه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ و به هیچ عنوان یادت نمیره

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

الهی من فدات بشم که عاشق توپ هستی animated gif of toys- ballهر جا توپ ببینی می دوی طرفش تا با توپ بازی کنی

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

 

الهی من فدات بشم که دوست نداری وسایل شخصیت کسی دست بزن یا برداره مثلا اگه کفشت ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩کسی پا کن یا کلاهت کسی برداره صدات در میاد کاری نداری کی برداشته فقط کسی غیر از من نمی تونه دست به وسایلت بزار حتی بابا محمد 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

الهی من فدات بشم که همه اجزا بدنت بلد شدی هر جای بدنت بگیم نشون میدی دست گوش چشم موها انگشت ....... 

عزیزم تمام کارهات برای من وبابا محمد از عسل هم شیرین تر  هستش امیدوارم همیشه سالم وسر حال باشد

مثل همیشه من وبابا محمد

عاشفتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله سارا
29 مهر 91 8:09
سلام کوروش جون ایشالا همیشه سرحال وموفق باشی تا مامانی خوشحال باشه


مرسی خاله همین طور 2 قلوهای شما
مادر کوثر
29 مهر 91 10:51







ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان رضا جونی
29 مهر 91 17:08
الهی منم فدات شم خوشگلم


خدا نکنه خاله ملیحه
رها مامان راستین
29 مهر 91 18:37
عزیزم عکسات خیلی خوشگله


ممنون رها جون چشمات قشنگ می بینه
سارا (مامان درسا)
29 مهر 91 23:18
هزار ماشالا به این همه پیشرفت
یه بوس گنده واسه گل پسملون


ممنون خاله منم یه بوس برای درسا جون میفرسم
سوسن(مامان پرنسس باران)
30 مهر 91 12:27
ماشالله به این پسمل ناز و باهوش...

خیلی خوشحالم از اینکه سرحال و شادی و حسابی

داری از مامان و بابا دل میبری.....

امیدوارم دیگه هیچوقت مریض نشی....


ممنون سوسن جون
سوسن(مامان پرنسس باران)
30 مهر 91 12:29
دوست خوبم ممنون که مرتب به ما سر میزنی...

وب باران رو آپ کردم...اومدی متوجه میشی چرا چند وقتی

نبودیم.....بوس برای کورش.....


عزیزم این چه حرفی من عاشق باران جون هستم الان هم اومدم پیشتون
مامانی درسا
1 آبان 91 13:16
ای جانم ..... چقده کارات بامزه س عزیزم ..... خیلی باحالی کورشی زنده باشی قند عسل ..... عکسا هم در حد تیم ملی ..... جونمی پسرم


ممنون خاله چشمات قشنگ مبینه
ارزو
2 آبان 91 11:03
سلام خوبید؟
من واقعا از وبلاگتون خوشم اومد جدید بود...


ممنون ارزو جون ادرس وبت ندادی تا بیام پیشت
مامان رضا جونی
2 آبان 91 18:21
سلام خانمی
دلم برات تنگیده
حوصله ام هم سریده
هر چی منتظرت بودم نیومدی
پس کجایی


زیر سایه شما هستم
خاله باران
2 آبان 91 18:30
سلام کوروش توپولی خودم.اول این که قالب نو مبارک.دوم هم اینکه قربون اون شلیک کردنت برررررررررررررررررررررررررم.توپولووووووووووووووووووووووو جونم...
منا جونم خودت خوبی؟کوروش جون چطوره؟باور کن هیشه برای سلامتیش دعا گو هستم...


ممنون خاله باران از دعای شما دارم خوب میشم
خاله مهتا
9 آبان 91 18:13
کورش جونم خیلی کارات بامزه است اینجا هم که وسایل منحصر به فرد خودت رو داری!!!!!!!!!!وقتی تفنگ برمیداری و شلیک می کنی می خوام بخورممممممممممممممممممممممت


باید مواظب باشم نزدیکم نیای
مامان کارن
2 آذر 91 12:11
مامان کورش حتما برایه پسرتون اسفند دود کنید واینکه شما هم اگه ممکنه آدرس جایی که عکسارو فتو میکنید رو بهم بدید خیلی جالبن خیلی


ممنون عزیزم الان میام پیشت