کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

ماشین سواری

1391/10/19 2:49
نویسنده : مامان منا
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام عزیز دلم ....خوشمل مامان.... ناز مامان ...فدات بشم... خوبی عزیزم ... احوال شما مثل قبل هستش خبر خاصی نیست

 کورش جونم تو خیلی دوست داری پشت فرمون بشینی F-1ورانندگی کنی وقتی تو ماشین خودت میشینی اول اهنگش میزنی بعد گاز میدی و حرکت میکنی حسابی حال میکنی حالا فکر  میکنی ماشین بابا محمد هم همین طور  تو ماشین بابا محمد که میشینی اول صدای صبط درست میکنی بعد که بابا محمد از ماشین پیاده میشه شما با سرعت نور میری پشت فرمون  انقدر فرمون می چرخونی که الان میخوای  حرکت کنی NASCAR بعد خودت سویچ در میاری ومیزاری سر جاش حالا به من غر میزنی که چرا حرکت نمیکنه فکر میکنی مثل ماشین خودت حالا چند تا عکس از این صحنه ها دارم میزارم تا ببینید رانندگی کورش جونم حالا هر کسی به خودش میبینه بیاد برای مسابقه با کورش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان رضا جونی
19 دی 91 12:38
قربون اون قیافه هاج و واجت بشم
کی بشه من دوباره ببینمت و یک گازه گنده ازت بگیرم
حالا فعلا اینا رو داشته باش


خاله منم لحظه شماری میکنم تا روی ماهت شما و رظا جون ببینم منم ببببببببببببببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ملینا و کوروش
19 دی 91 13:32
آفرین به آقا کوروش منم سوار ماشینت میکنی؟ مامان کوروش حتما برای مسابقه میرم و به کوروش جونم رای میدم موفق باشید عزیزم


ممنون خاله منتظرتم
شقایق(مامان محمد ارشان)
19 دی 91 20:52
ای ول به این راننده باحااااااااااااااال
خاله لایی هم بلدی بکشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خاله من نمیخواستم ریا بشه من دیگه چشم بسه لایی میکشم
شادی
20 دی 91 1:34
عزیزم قربون ماشین سواریتتتتتتت برم.
ایشالا تو مسابقه های رالی شرکت کنی


خاله ایشالله با رادین جون با هم شرکت کنی بووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان سویل
20 دی 91 8:42
چه جیگری تو خاله من رفتم بهت رای دادم


ممنون خاله خوشحالم کردی
♥ مامان آینده ♥
20 دی 91 9:20
سلام عزیزم...!!

خوبی؟!کورش جون خوبه؟!

انشالله بزرگ بشه و یه ماشین خوب بخره و بره دور دور

ممنونم که اومدی وبم....

راستی به کورش جون خوش تیپ رای دادم


ممنون عزیزم
مرجان مامان آران
21 دی 91 1:48
سلام عزیزم ماشالااااا چقدر بانمکه
داشتم وبلاگمو از اول میدیدم نظرات شمارو وقتی اران به دنیا اومده بود دیدیم
خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم عزیزمممو دوست بشیم


ممنون عزیزم من شما لینک کردم
مامان ملینا و کوروش
21 دی 91 14:42
سلام مامان کوروش جون من امروز رفتم به آدرسی که داده بودی و به کوروش جونم رای دادم امیدوارم برنده بشه. ممنون میشم برای این جور مسابقه ها به منم خبر بدی تا قندک منم تو مسابقه با دوستاش رقابت کنه. بوس برای کوروش جون خوش تیپ


ممنون عزیزم حتما خبرت میدم
رجبی
21 دی 91 15:02
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
فلوریا مامان دیانا
21 دی 91 16:06
____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------
___|___|___|_____|___|___|___|___|__
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___
__|___|___|____|___|___|___|___|



ممنون عزیزمممممممممممممممممم
سارا
21 دی 91 22:32
آخییی چه راننده خوش تیپی ماشالا
عزیزم من رفتم اون سایته اما نمیدونستم چطور باید رای بدم؟! خیلی بیسوادم؟! بهم بگو آنلاینم. منتظرتم


ممنون سارا جون دیگه رای گیری تموم شد
پگاه مامان آرتین
24 دی 91 9:10
سلام منا جونم.کورش عزیزم خوبه.من همش براش دعا می کنم وهمش بیادشم.عزیزم ببوسش.شما هم نگران نیاش ایشالا خوب خوب میشه


ممنون پگاه جون شما هم ارتین جون ببوس
مامانی درسا
25 دی 91 14:23
عزیزمی ......... دوست دارم کورش شوماخرعزیزم همیشه خوش باشی


ممنون خاله منم خیلی شما دوست دارم
مامان شايان
25 دی 91 17:53
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php


چشم عزیزم
zohre,mamane kiyan
29 دی 91 23:38
baba Deraivere perfeetional khale zohre