کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

بدون عنوان

1391/10/20 2:29
نویسنده : مامان منا
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم  خوشمل مامان  میدونی چقدر دوست دارم  ؟ به اندازه قطره های باران نه بازم کم هستش + تمام ستاره های اسمون  کورش جونم بازم کم هستش + همه دنیا وای بازم کم ...  دوست داشتنم از قطره های باران وستاره ها ودنیا رد شده نمیتونم دوست داشتنم نسبت به تو با چیزی مقایسه کنم

 

کورش جونم  دیگه دوست نداشتم برای بیماری خاصی تو وبت مطلب بنویسم چون دوست ندارم وقتی بزرگ شدی این مطالب بخونی دوست دارم مطلب های خوب بنویسم که وقتی بزرگ شدی خوندی حسابی لذتش ببری ولی این دفعه هم چاره ندارم باید بنویسم تا شاید کمی اروم بشم

دیروز سر ٢ هفته بود که باید میرفتیم دکتر گوش تا گوشت ببینه اون دفعه که رفتیم دکتر مدنی کامل برام توضیح نداد چون میدونست من بیش از اندازه حساس هستم وخودم خیلی اذیت میکنم فقط گفت اوضا گوشش زیاد خوب نیست دارو بخور تا ببینیم بهتر میشه ؟ حالا دیشب رفتیم دکتر اونم نوار گوش دید وگوشت معاینه کرد وازش خواستم کامل توضیح بده اونم گفت نوار گوش زمانی طبیعی که حالت منحنی داشته باشه ولی نوار کورش ٢ تا خط صاف افقی هستش که اصلا خوب نیست حالا دلیلش چی ؟  در حالت طبیعی یک مایعی تو گوش هستش که در حال حرکت هستش ولی بعضی وقتا این مایع پشت پرده گوش ثابت میشه وتکون نمیخوره وتبدیل به عفونت میشه  و الان کورش هم همین حالت داره دردم داره ولی چون بچه هستش نمیتونه بگه ودستش روی گوشش میزاره  حالا باید همون دارو های دکتر مدنی ادامه بدیم چون قویترین انتی بیوتیک داره میخوره تا ٢ هفته دیگه نوار بگیریم اگه این خط تکون خورده باشه یعنی روبه بهبودی وادامه میدیم همین راه اگه فرقی نکرده باشه باید عملش کنیم وپرده گوش سوراخ کنیم ویک وسیله کوچیک که اصلا پیدا نیست تو گوشش بزاریم تا این مایه پشت گوش ثابت نشه وقتی دکتر گفت عمل دیگه هیچی نفهمیدم  من چه جوری میتونم بزارم تو رو عمل کن ن فقط خودم نگه داشتم تا روبه روی دکتر گریه نکنم دیگه ٥ ماه هر دفعه رفتم دکتر یک چیز جدیدی متوجه شدم دیگه طاقت نداشتم از نظر ظاهری خودم نگه دارم وتو خیابون نگاهت میکردم وگریه میکردم وتو فقط فقط مات من بودی وبا دستای نازت اشک های من پاک میکردی بابا محمد دیگه بدتر از من  حالا من میتونم گریه کنم ولی اون تو خودش میریزه ونشون نمیده میدونم حالش بدتر از من   حسابی حالم گرفته دیگه از نظر روحیه صفرم همه بهم گفتن نذر کن  کردم ولی از دیشب که من دیدی تا گریه میکن میدوی دستت گردنم میکنی وشروع میکنی به بوس کردنم ولی کورش جونم اگه میخوای من خوشحال بشم ازت میخوام که خوب بشی تا ٢ هفته دیگه نوار گوشت نرمال نرمال باشه   امروز که بیدار شدی دستت جلو صورتت میگری وصدای گریه در میاری تا من بغلت نکنم وبوست نکنم ول کن نیستی ولی کورش جونم از خدا بخواه خوبت کن  من دیگه طاقت هیچ بیماری ندارم اصلا حالم خوب نیست 

خدا جونم تو رو به عظمت وبزرگیت قسمت میدم  کورش خوب بشه .کورش بچه ای هستش که هیچ کس تو این دنیا از وجودش خبر نداشت فقط فقط خودت خبر داشتی  اومد  مکه اومد خونه خودت خودت دعوتش کرده بودی  بدون هیچی مشکلی حالا همون بچه از میخواد خوبش کنی   . خوبش کن نه به خاطر من فقط  فقط به خاطر خودش  جون پاک و بی گناه ومهربون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیرحسین
12 دی 91 19:27
ان شاالله خوب میشه عزیزم به خدا توکل کن.ما همه براش دعا می کنیم.عزیز دلم مواظب خودت باش .


ممنون عزیزم غیر از این کاری از دستم بر نمیاد
خاله ملیحه
12 دی 91 21:27
سلام عزیز دل خاله،قربون اون ریخت بامزت بشم،چرا خاله تو خوب نمیشی ای خدا تورو به امام حسین که اربعینم نزدیک قسمت میدم که کورش جون ما رو خوب خوب کن که مامان عزیزشم از نگرانی در بیاد (الهی آمین )



ممنون ملیحه جون انشالله برای کورشم خیلی دعا کن
محیا کوچولو
12 دی 91 22:21
سلام خاله جونی بیماری خیلی سخته واقعا تحمل شرایط اینجوری سخته امیدوارم زودتر این روزهای سخت تمومبشه و تکرار نشه


ممنون عزیزم از دعای شما
خاله سارا
13 دی 91 7:49
سلام موناجون خوبی خیلی ناراحت شدم ایشالا تا دوهفته دیگه که بری انشالا اثری از بیماری دروجودش نباشه تواین دوهفته 14 روز متوالی حدیث کساء نذرکن توکل کن برخدا امیدوارم به حق این روزای عزیز زود زود خوب بشه الهی امین


ممنون سارا جون شما هم براش دعا کنید
فرشته
13 دی 91 9:59
سلام خوبید خیلی ناراحت شدم امیدوارم خیلی زود خوب بشه ونیازی به عمل نداشته باشه اگه پیش خداآبرو داشته باشم حتوا دعا میکنم وشما هم آیه الکرسی براش زیاد بخونیداز طرف منم کوروش عسل رو بوس کنید


ممنون عزیزم حتما براش دعا کنید
مامان اميرسام خان
13 دی 91 10:03
تو رو به خدا اصلا نكنه حتي يه ذره نا امدي به دل بياد
از خدا بخواه .............مطمئن باش هواتو داره......
ما هم براش دعا مي كنيم
فقط يه خواهش انرژي مثبت يادت نره
واينكه هواي بابايي رو داشته باش.......آن با كي درددل كنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ممنون عزیزم چشم ختما
شقایق(مامان محمد ارشان)
13 دی 91 16:02
جون دل خالهههههههههههههههههههههه
خوش تیپ من...
مامانی کوروش قویه... این درد کوچولو که چیزی نیست...
من بهت رای میدم گل پسر


ممنون شقایق جون بابت رای هم خاله ممنون
n
14 دی 91 3:18
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان اتیلا جون
16 دی 91 16:40
سلام مامان جونی حتما رو رای ما حساب کنید
البته من اطمینان دارم که برنده ی مسابقمون کوروش خوش تیب خودمونه


ممنون عزیزم
شادی
17 دی 91 11:07
ایشالا زود زود خوب میشه. به دلت بد راه نده.


از دعای شما
آرزو مامان نیکی
17 دی 91 14:46
خیلی ناراحت شدم
ایشاله زود زود خوب بشه
ما هم یه نی نی داریم و حال شما مامانی رو میدونیم ایشاله که هیچی نیست نگران نباش


ممنون عزیزم
مامان ضحا
19 دی 91 8:54
منا جون اميدت فقط به خدا باشه اميدوارم كه هر چه زودتر حال گل پسرمون خوب ميشه.نگران نباش


ممنون عزیزم از دعای شما