کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

خبرهای عالی

1391/10/25 18:28
نویسنده : مامان منا
365 بازدید
اشتراک گذاری

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

حقارت وازه ها را وقتی دیدم

که مهربانیت را نتوانستن توصیف کنند  

سلام عشق زندگیم ... گل پسرم ... عزیز دلم ... شاه پسرم .... هستی من .... مامان فدای پسر مهربونش بشه 

کورش جونم 2 هفته با استرس زیاد ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤به پایان رسید بله دیروزداروهات تمام شد وباید میرفتیم نوار گوش بگیریم من که استرس پیدا کرده بودم که چی میشه؟؟ زود نوبت ما شد  شما روی پای من نشسته بودی و مثل یک پسر باکلاس هیچی نگفتی وگریه هم نکردی وبه خوبی ازت نوار گرفتن عزیزم نوارت شده c یعنی به داروها جواب دادی الهی من فدای تو گل پسر بشم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤نرمال نوار این که روی a باشه ولی برای ما مهم این بود که  خطی که درنوارت  هسنش حرکت کن که الانم همین طور شد خدا جون حسابی به دعاهامون گوش داده بعد بردیم نشون دکتر دادیم اونم دید و گفت فوق العاده هستش خیلی خوب جواب داده ولی هنوز خوب خوب نشده دوباره بهت دارو داد تا قبل از عید  دوباره نوار بگیری فقط دکتر گفت به هیچ عنوان نباید سرما بخوری  تا عیدی چون دوره نقاهت میگذرونی سرما بخوری دوباره گوشت مشکل پیدا میکنه به همین دلیل جز داروهات شربت سرما خوردگی هم داد برای پیش گیری .گل پسرم عاشقتم انقدر تو خوبی ومهربون هستی

من و کورش از همه مامان های مهربون وخاله های ناز و نی نی های خوشمل ممنون هستیم که برای کورش دعا کردن  کورش عاشق شما ها هستش

اینم عکس دکتر کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله سارا
26 دی 91 8:05
سلام خاله خوبی خداروشکر که خوب شدی چه خبرا منم فعلا درگیر دوقلوهاهستم امتحاناشون شروع شده دعا کن نمره های عالی بگیرن


ممنون خاله سارا من مطمئن هستم شاگرد اول میشن
فلوریا مامان دیانا
27 دی 91 12:20
سلام به روی ماه گل پسرم خوبی خاله؟ خدا رو هزار مرتبه شکر که حالت رو به بهبودیه. واقعا خوشحال شدم خاله جون. خدا هیچ وقت دعای این همه مامان های نی نی وبلاگی رو نادیده نمی گیره. خاله ما رم معاینه می کنی. پول ویزیت نگیری هااااااااااااااااا. قربونت برم. خیلی دوست دارم


ممنون عزیزم خاله جون معاینه کردن من رایگان هستش به شرطی که کسی به خودش ببین بیاد تا من معاینش کنم
♥ مامان آینده ♥
28 دی 91 11:05
سلام عزیزم....!!!

خوبین!؟!

وااااای چه خبر خوبی..............!!!

خدا رو شکر.....خدارو صد هزار مرتبه شکر...........!!!!

انشالله تا قبل عید بهمون خبر بدی که حال کوروش جون به طور کامل کامل خوب شده....

حسابی مواظبش باش...هوا خیلی سرده.....


ممنون عزیزم از دعای شما چشم حتما
♥ مامان آینده ♥
28 دی 91 23:00
سلام خانومی...!!

خوبی؟!

مرررررررررررسی بابت کامنتت عزیز دلم...........

لطف داری........

خیلی خوشحالم کردی با اومدنت....



این چه حرفی خجالتم میدی
شقایق(مامان محمد ارشان)
29 دی 91 16:01
خصوصی
نوشین مامان آریا
29 دی 91 23:28
خیلی خیلی خیلیییییییییییییی خدا را شکر که پسر نازمون خوب شده ایشااله صد در صد خوب خوب بشی عزیزم دکتر آینده وقت داری ما رو معاینه کنی


ممنون خاله ایشالله هیچ وقت بیمار نشی
zohre,mamane kiyan
29 دی 91 23:36
gol pesari khoda ro shokr behtari azizam
khale ghorbonet beram kheili moraghebe khodet basha jingilam



چشم خاله حتما
مامان ملینا و کوروش
2 بهمن 91 14:49
مبارکه بهتون تبریک میگم ایشالا کوروش جونم همیشه سالم و شاد باشه


ممنون عزیزم از دعای شما
ریحانه
4 بهمن 91 1:10
سالهاست که فکر میکنم اگه روزی مادر پسر بچه ای بشم قطعن کوروش خواهد بود! ناخودآگاه اسم کوروش همه جا برام جلب توجه میکنه! اینجا هم ناخودآگاه کشیده شدم
خدا نگهدار کوروش تون باشه


ممنون ریحانه جان
مامان نوژاجوني
9 بهمن 91 10:44
خداروشكر كه حالش خوب شد ما هم ازنگراني در اومديم


ممنون خاله جون نوزا جونم ببوسید