کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

ولنتاین

1392/11/26 4:46
نویسنده : مامان منا
469 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif h.giftotalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif s.giftotalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif o.gif totalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif r.giftotalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif u.giftotalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif o.giftotalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif k.gif  

 

میدونی ولنتاین یعنی چی؟

یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه


زندگی آرام است، مثل آرامش یك خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یك روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیكی كودك ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یك غنچه ی باز.
زندگی تك تك این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر... 

دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت

 

 


من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو.

 

 

 

 سلام شاهزاده زیبایم

کورش جونم امروز ولنتاین بود روز عشق....اوناهایی که عاشق هم هستن امروز بهم هدیه میدن وعشق خودشون نشون میدن وبا تمام وجودشون فریاد میزنن  عاشقتیم

totalgifs.com love gif gif 77.gif

برای من وبابا محمد هر روز ولنتاین هستش چون با تمام وجودمون عاشقتیم وهر چی از عشقمون بهت بگیم باز هم کم گفتیم تو تمام هستی ما هستی  قلب  من وبابا محمد با نفسهای تو زده میشه


کورش جونم

امسال بابا محمد من وشما رو سور پرایز کرد بله من اون هفته تصمیم داشتم برم برات کادوبخرم وتصمیم گرفته بودم برات چی بخرم ب بابا محمد هم گفتم قرار شد باهم بریم بخریم برنامه من جور نشد برم بیرون تا چهارشنبه هر چی ب بابا محمد گفتم بریم برای کورش کادو بگیریم میگفت حالا چند روز دیرتر هیچی حریفش نشدم بریم کادو برات بگیریم حالا نگو یک خبرهایی هستش من وشما خبر نداریم

totalgifs.com love gif gif 24.gif

5 شنبه ظهر که بابا محمد اومد خونه دید شما خوابی  گفت من چیزی تو ماشین گذاشتم برم بیارم وای وقتی امد من موندم ب مناسبت  ولنتاین برای شما همون کادو رو گرفته بود که من میخواستم بخرم یک خونه خوشمل ناز  کورش جونم امیدوارم قدر این بابای خوبت داشته باشی اخه نمیدونی چقدر دوست دار با این همه مشغله کاری بازم کادو شما رو فراموش نکرده


بابا محمد کورش میگه عاشقتم بهترین بابای دنیا هستی

 
منم سریع کادو کردم تا شما نبینی شب رفتیم خونه مامان لیدا وبابایی اونجا هدیه شما بهت دادیم وای چقدر خوشحال شدی امیدوارم همیشه خنده روی لبای زیبایت باشه

 

محمدم 

فقط میتونم بهت بگم عاشقتم وبا تمام وجودم دوستت دارم


خدا رو شاکر هستم بخاطر  تو وکورش

 

اینم کادو شما

totalgifs.com love gif gif 53.gif

 

totalgifs.com love gif gif 53.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی آتریسا جون
26 بهمن 92 17:17
مبارک مبارکت باشه عزیزم
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم
رضوان مامان رادین
27 بهمن 92 20:54
ولنتاین مبااارک... وااای چه چادر خوشملی...مبارکت باشه پسر خوشمله
مامان منا
پاسخ
ممنون رضوان جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 بهمن 92 4:43
سلام عزیزم روز عشق بر خانواده 3 نفرتون مبارک باشه ان شالله سالها کنار هم با عشق زندگی کنید خونه خوشگل کوروش عزیز هم مبارک باشه دست بابای مهربونش درد نکنه
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممم همین طور شما
پگاه مامان آرتین
28 بهمن 92 8:41
عزیزم مبارکه بهترینها روبرات می خوام.دوست دارم خوشتیپ کو چولو
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممم
پگاه مامان آرتین
28 بهمن 92 8:43
عزیزم مبارکه بهترینها روبرات می خوام کوچولو خوش تیپ وقشنگم
مامان منا
پاسخ
ممنون پگاه جون
پگاه مامان آرتین
28 بهمن 92 8:45
عزیزم خصوصی
مامان کارن
28 بهمن 92 11:01
عزیزم مبارکت باشه امیدوارم همیشه درکنارهملحظات خوبی داشته باشید
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم
آتریسا جون
28 بهمن 92 16:55
مرسی خاله وبم رو لینک کردین
مامان منا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم شما جز بهترین دوستای کورش هستید
مامان ضحـــــــــا
29 بهمن 92 8:35
سلام منا جون به به چه جمله هاي قشنگي نوشتي.مبارك باشه.كورش جون خونه ي جديدت مبارك.ما رو هم دعوت ميكني به خونه ي جديدت؟؟؟؟ هميشه شاد و سلامت باشين.
مامان منا
پاسخ
خاله تشریف بیارید همراه با ضحا جون خیلی خوشحل میشم
مامان رضا جونی
29 بهمن 92 9:17
مبارکه مهمون نمی خواییییییییییییییی
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان بردیا جون
1 اسفند 92 15:00
ولنتاین مبارک.....
مامان منا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممم
مامان ملینا و کوروش
3 اسفند 92 11:53
مبارکت باشه کورش خوشگلم
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممممممم