کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

44 ماهگی عشقممممممممممممممممم

1393/8/30 18:53
نویسنده : مامان منا
760 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

Bear Balloons comment

کورش جونم

با تمام وجودمان دنیایی از عشق را تقدیمت می کنیم

وبدان که تو تمام هستی مان در زندگی هستی

 سلام عشقم.... نفسم..... زندگیم.....

 حال واحوال شما؟؟؟؟؟؟؟ چه خبرااااااااااااا؟؟ خوش میگذره خدارو شکر

ني ني شكلك ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك ني ني شكلكني ني شكلك

 پرنسم

امروز شما totalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif 4.gif totalgifs.com alfabeto-atualizagua-vermelha gif gif 4.gif ماه شدی

 

Gifs Animés numero 4Gifs Animés numero 4

ماهگیت مبارک

ایشالله تولد 44 سالگیت در کنار خانوم و نی نی های نازت البته با من وبابا محمد خخخخخخخخخ

بله از تولد 44 ماهگیت بگم چند روز پیش که از کلاست اومدیم بیرون با هم رفتیم شیرینی فروشی تا شیرینی بخریم اونجا نگاهت ب کیکهای تولد خورد وب من گفتی کیک میخوام من خیلی اهسته ب شما گفتم برای تولدت حتما میخرم ومثل یک پسر با کلاس از شیرینی فروشی اومدی بیرون ومن وقتی این واکنش دیدم شما رو غرق بوسه کردم وبهت گفتم اخر هفته برات ماهگرد میگیرم  واینگونه شد که 44 ماهگیت برات جشن گرفتیم

مثل همه 5 شنبه ها که شام خونه مامان لیدا وبابایی هستیم این 5 شنبه هم اونجا بودیم وبابایی اومد دنبال من وشما وبا هم رفتیم کیک تولد گرفتیم والبته با انتخاب صد در صد خود شما وگفتی شمع گل میخوام همون شمعی که برنامه فیتیله گذاشته بودن دیگه شمع گلم برات خریدیم بعد شما رفتی خونه مامان لیدا وبابایی ومن و مهتا  وبابا محمد با هم رفتیم کادو تولد برات بخریم  وای چقدر خوشحال شدی وقتی کادو هاDownload Free Graphics now رو دیدی میخواستی سریع باز کنی دیگه گفتیم اول شمع فوت کن بعد کادو ها وشما اول شمع فوت کردی وسریع کادوهارو باز کردی و کادوهات Geburtstag Birthdayخیلی دوست داشتی

کورش جونم تو نفس من وبابا محمد هستی

bday31

bday31

bday31

bday31

bday31

bday31

 

bday31

 

bday31

کادو های خاله مهتا 

bday31

bday31

کادو منا وبابا محمد 

پسندها (6)

نظرات (1)

زهرا مامان ایلیا جون
10 آذر 93 6:14
عسسسیس خاله 44 ماهگیت مبارک ماشالله مرد شدی ها
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله زهرا جون