کورشکورش، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

بهونه ی زیبای زندگی

مسافرت بابا محمد ...........

1393/9/5 15:18
نویسنده : مامان منا
476 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

برای رسیدن ب بالاترین قله ی جهان فقط کافی 

فروردینی باشی 

سلام گل پسرم ...... تاج سرم ......بهونه زندگیم .......

حال واحوال شاهزاده من چطور هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدارو شکر خوب هستی البته ظاهری خوب هستی ولی از درون یک کوچولو ناراحت 

بله برات از ناراحتیت بگم 

بابا محمد که خیلی عاشق شما هستش بیشتر از پدر وفرزندی دوست دار وشما  هم همینطور هستی

بله بابا  محمد مثل همیشه که تنهایی میرود مسافرت برای کار بازرگانی که انجام میده دوباره این دفعه هم رفته قزاقستان مسافرت کاری برای ضادرات  ومن وشما از دوشنبه  تنها هستیم  واومدیم خونه مامان لیدا وبابایی و شما خیلی خوب خودتت نگه میداری کسی متوجه نشه که از دوری بابا محمد چقدر ناراحتی ولی زمانی که تو هم میری وبا هیچ کس حرف نمیزنی یا وقتی بابا محمد زنگت میزنه وببیندت بعدش که بابا محمد دیدی تا یک ساعت باهات نمیشه حرف زد سریغ گریه میکنی یا وقتی که صبح از خواب بیدار میشی میگی بابا محمد اومد ولی وقتی بهت میگم کورش دلت برا بابا محمد تنگ شده محکم میگی نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

ولی من میدونم چقدر ناراحت هستی واصلا نمیخواهی کسی متوجه بشه اخه شما ب بابا محمد رفتی حسینی  هستی 

این چند روز با هم شهر بازی رفتیم ..... خونه مامانی وبابایی رفتیم ......کلاسهای زیمناستیک میریم .... فعلا حسابی با هم مشغول هستیم امیدوارم هر چی زودتر اخر اون هفته بشه وبابا محمد بیاد پیش کورش جونم 

کورش جونم 

بابا محمد ب اندازه قطره های باران دوستت دار 

عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

پسندها (5)

نظرات (14)

افسون
5 آذر 93 15:39
سلام مامانی ماشالله . چه شازده پسر خوشگلیه . خدا برات حفظش کنه .
مامان منا
پاسخ
ممنون افسون جونممممممممممم
مامان نازنین
7 آذر 93 17:26
سلام منا جون جای اقای مهندس خالی نباشه تشریف بیارید منزل ما خوشحال میشیم
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم ما همیشه مزاحم شما هستیم نازنیین جون ببوسید
مامان کوثر
7 آذر 93 17:40
اخ جون کورش جونم یک عالمه سوغاتی میخوری به منم سوغاتیهات میدی
مامان منا
پاسخ
خاله جونم قابل شما رو ندار
افسون
7 آذر 93 23:51
سلام گلم . ممنون که به من سر زدی . با کمال افتخار لینکت کردم گلم . پسملی رو ببوس .
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم منم الان شما رو لینک کردم
مامی ارمیا
8 آذر 93 13:07
سلام منا جون . یه سوال دارم میخواستم بدونم کورش عزیزو کی از پوشک گرفتین ؟؟؟ کار سختی بود و چقد طول کشید؟؟؟ من خیلی استرس دارم نمیدونم کی وقت مناسبشه ؟؟؟؟
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم الان اومدم پیشتون
فرشته
8 آذر 93 16:32
سلام منا جون وکورش جونم دوباره که بابا محمد شماهارو تنها گذاشت کی بر میکرده موقع باز کردن چمدونها میخوام اونجا باشم
مامان منا
پاسخ
بله دوباره تنها شدیم چشم عزیزم هر موقغ چمدونها خواستیم باز کنیم بهت خبر میدیم
رضوان
8 آذر 93 20:17
عزیزممم..ان شاا... بابایی هر چه زودتر برمیگرده..و دل کوروش جون از دلتنگی در میاد
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالله
مامی آتریسا جون
9 آذر 93 9:46
الهــــــــــــی خاله فدای دل کوچیکت بشه عزیزم زودی بابایی میاد نازگل یه عالمه چیزهای خوشگل واست میاره و می پری بغل بابایی و یه عامه هم و ماچ میکنین می بوسمت عزیزم
مامان منا
پاسخ
ممنون خاله منم فقط به امید سوغاتیها زیاد اذیت نمیکنم
الهام
12 آذر 93 11:38
سلام مونا جون ... بابت اینکه به سوالم جواب دادی خیلی ممنونم عزیزم . من تقریبا هفته ای دو بار به وبلاگ پسر نازت سر میزنم ... خیلی پسر ناز و فعالی داری و مثه مامان جونش حسابی خوش ذوقه ... انشالله خدا واستون حفظش کنه عزیزم.
مامان منا
پاسخ
ممنون الهام جون شما همیشه ب من وکورش یطف داری
نوشین
12 آذر 93 13:24
انشاا... به زودی زود بر میگرده با کلی سوغاتی
مامان منا
پاسخ
ممنون نوشین جون
مامان هستی
14 آذر 93 1:43
سلام عزیزم ماشالله پسرت چه بزرگ شده خدا حفظش کنه از طرف من حتما ببوسش بوس بوس
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممممممممم
مامان هستی
14 آذر 93 1:45
سلام مامانی ماشاالله چه پسری چقدرم بانمکه بزنم به تخته خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش بوس بوس
مامان منا
پاسخ
ممنون گلمممممممممممم شما هم هستی جون از ظرف من ببوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان زهرا
15 آذر 93 15:21
سلام مونا جون . خوشحال شدم بهون سر زدی .عزیزم لینک شدی .ایشالله زودتر همسری برگرده تا دل پسرمون مامانش شاد بشه .
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم لینک شدید
مامان آرتین
17 آذر 93 10:00
سلام منا جونم. وای که دلم خیلی تنگ شده بود براتون. ببخشید نمیتونم زیاد بیام پیشتون
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزممممممم من و کورش دلمون برای شما وارتین خیلی تنگ شده